• svalsta

mammalediga 20-25 år stockhom ?

hej är en 87a som nyligen fått en liten dotter, 7 veckor är hon nu..

skulle gärna komma i kontakt med fler i min ålder för fika, promenader m.m.

i sthlms området, bor själv i enskede, stureby..

• Svar på tråden mammalediga 20-25 år stockhom ?
  • ylvan

Hej där!
    Jag jobbar på Ungdomens hus i Farsta, Tuben! Vi har verksamhet för unga föräldrar upp till 25år varje måndag!
    Du får gärna komma och hänga med oss!
    Idag ska vi laga mat i en parklek och mysa lite i det fina vädret. Vi har en facebook sida som du kan kolla in om du vill veta lite mer om oss och vad som händer fram till sommaren.
    Ylva

• MariaOMarkus

Va heter eran sida på Facebook ? bor ganska nära farsta och skulle vilja åka dit :)

Malou - Mi amor - Mi vida - BF 10-10-10
  • MsTengan

Hej! Är oxå 87a, har en 4 månaders Linnéa. Bor i Hagsätra :)

• ylvan

Jag tror du kan söka på Tuben eller unga föräldrar Tuben Farstaängen. Då hittar du oss!
    Välkommen!!! Vore toppen om ni trillade hit! På måndag ska vi grilla korv i en parklek och då är det samling utanför tunnelbanan i Farsta Centrum 12.30!
    Vi ses!
    Ylva

• maggie86

jag är 86:a och har två döttrar. en är 3 mån och en 3 år.. bor i farsta

• jesste

Jag är 85:a och har två döttrar en 1,7år och en 9 dagars.
    Vi bor i Bandhagen och träffas gärna=)

• svalsta

vad roligt att så många skrivit! Träffas gärna som sagt! Bara vi bestämmer dag/tid ? Nästa vecka är lite körig men veckan efter det fungerar i princip vilken dag som helst för oss utom torsdag! =)

• WiiPoo

Hej
    Är snart 21 och har en son på 8mån.
    Vi bor i årsta och träffa gärna er :)

• gemini888

Imorgon torsdag kommer det vara en "mamma-träff" för alla som vill, planen är att ses kl 12 vid Stureplan och sedan kanske picknicka lite i humlegården :)

Jag är 21 och kommer ta med min 4 månaders, skulle vara jätteskoj att se lite nya ansikten!
    (spana gärna in Facebook-tråden om träffen, om ni vill: www.facebook.com/ )#!/group.php?gid=114977711875293&ref=ts

Elliot 100116 - trasslet.se
  • Love8707

Hej, är en mamma på 22 år. Har en dotter på 3 år och en son på 2 månader. Vi träffas gärna någon dag i det fina vädret...

• AnnaT

Det finns en grupp på Facebook som heter typ Fl-mammor som vill ses i stockholm
    Skulle vara jätte roligt om det kom lite yngre mammor också
    Är 20 och har en son på 2 år och en dotter på 7 månader

Svar på tråden mammalediga 20-25 år stockhom ?