mammalediga 20-25 år stockhom ?
hej är en 87a som nyligen fått en liten dotter, 7 veckor är hon nu..
skulle gärna komma i kontakt med fler i min ålder för fika, promenader m.m.
i sthlms området, bor själv i enskede, stureby..
hej är en 87a som nyligen fått en liten dotter, 7 veckor är hon nu..
skulle gärna komma i kontakt med fler i min ålder för fika, promenader m.m.
i sthlms området, bor själv i enskede, stureby..
Hej där!
Jag jobbar på Ungdomens hus i Farsta, Tuben! Vi har verksamhet för unga föräldrar upp till 25år varje måndag!
Du får gärna komma och hänga med oss!
Idag ska vi laga mat i en parklek och mysa lite i det fina vädret. Vi har en facebook sida som du kan kolla in om du vill veta lite mer om oss och vad som händer fram till sommaren.
Ylva
Va heter eran sida på Facebook ? bor ganska nära farsta och skulle vilja åka dit :)
Vi träffas gärna :)
Hej! Är oxå 87a, har en 4 månaders Linnéa. Bor i Hagsätra :)
Jag tror du kan söka på Tuben eller unga föräldrar Tuben Farstaängen. Då hittar du oss!
Välkommen!!! Vore toppen om ni trillade hit! På måndag ska vi grilla korv i en parklek och då är det samling utanför tunnelbanan i Farsta Centrum 12.30!
Vi ses!
Ylva
jag är 86:a och har två döttrar. en är 3 mån och en 3 år.. bor i farsta
Jag är 85:a och har två döttrar en 1,7år och en 9 dagars.
Vi bor i Bandhagen och träffas gärna=)
vad roligt att så många skrivit! Träffas gärna som sagt! Bara vi bestämmer dag/tid ? Nästa vecka är lite körig men veckan efter det fungerar i princip vilken dag som helst för oss utom torsdag! =)
Hej
Är snart 21 och har en son på 8mån.
Vi bor i årsta och träffa gärna er :)
Imorgon torsdag kommer det vara en "mamma-träff" för alla som vill, planen är att ses kl 12 vid Stureplan och sedan kanske picknicka lite i humlegården :)
Jag är 21 och kommer ta med min 4 månaders, skulle vara jätteskoj att se lite nya ansikten!
(spana gärna in Facebook-tråden om träffen, om ni vill: www.facebook.com/ )#!/group.php?gid=114977711875293&ref=ts
Hej, är en mamma på 22 år. Har en dotter på 3 år och en son på 2 månader. Vi träffas gärna någon dag i det fina vädret...
Det finns en grupp på Facebook som heter typ Fl-mammor som vill ses i stockholm
Skulle vara jätte roligt om det kom lite yngre mammor också
Är 20 och har en son på 2 år och en dotter på 7 månader
Jag kan gärna träffas också ;) är 90:a med en son på ett år :)
Är det någon som har lust att ses nästa vecka?