• Justme04

Hjälpa mig"!

Ni kan först och främst kolla på bilderna i galliriet. Vilken vecka skulle ni säga bara ni ser magen.

Sen enligt bm och sjukhus är jag inte gravid, men magen växer, olika symptom har jag.

Vad skulle ni göra i mitt ställe?

• Svar på tråden Hjälpa mig"!
  • Mamaiia

"Enligt BM och sjukhus är jag inte gravid" ??

Då ÄR du inte gravid begriper du väl?

Googla lite på "skengravid" får du se.

För övrigt: sådär kan min smala lillsyrra trycka ut sin mage, det ser galet ut men jag lovar, hon är inte det minsta gravid.

♥ ♀ född 2oo9-12-o8 ♥ Jag har den finaste titel en människa kan få - Mamma.
  • Justme04
    Maaaaa skrev 2010-05-06 21:46:31 följande:
    "Enligt BM och sjukhus är jag inte gravid" ?? Då ÄR du inte gravid begriper du väl? Googla lite på "skengravid" får du se. För övrigt: sådär kan min smala lillsyrra trycka ut sin mage, det ser galet ut men jag lovar, hon är inte det minsta gravid.
    ja självklart lurar jag alla... men herregud, dom vägrar kolla upp mig, dom säger bara att jag inte är det. utan att ha kollat mig. men tro inte på det heller vet ja.
  • Mamaiia

"utan att ha kollat dig" ?

Var snäll och utveckla det där, så kanske du får fler seriösa svar.
    Har dom (BM, sjukhus) någon annan anledning att inte tro dig?

• Justme04
    Maaaaa skrev 2010-05-06 21:51:05 följande:
    "utan att ha kollat dig" ? Var snäll och utveckla det där, så kanske du får fler seriösa svar. Har dom (BM, sjukhus) någon annan anledning att inte tro dig?
    utvecklar mej, gjorde abort 4 veckor sen , fick ett plus på stickan idag ringer sjukhuset och dom säger du "kan va gravid" återkom om två veckor.

Dom vill inte kolla upp det eller något fast det var så viktigt enligt dom när jag var där. Men ja vad mer kan jag säga
  • Justme04
    Toppen9 skrev 2010-05-06 21:54:10 följande:
    Ta ett grav.test så ser du själv....
    redan gjort det, de visade posetivt.
  • Mamaiia
    Justme04 skrev 2010-05-06 21:56:20 följande:
    Jamen dåså?
    Då är det väl ingen som har påstått att du INTE är gravid?

Är det här förresten dit typ tredje konto du reggar på FL idag?
    Har sett dina andra trådar.
  • Toppen9
    Justme04 skrev 2010-05-06 21:56:20 följande:
    dåså, då ringer du till mödravårdscentralen och ber barnmorska om en inskrivningstid om du tänker behålla bebisen.
  • Justme04
    Maaaaa skrev 2010-05-06 21:58:18 följande:
    Jamen dåså? Då är det väl ingen som har påstått att du INTE är gravid? Är det här förresten dit typ tredje konto du reggar på FL idag? Har sett dina andra trådar.
    haha, japp fått damp idag:P för många som jag blivit irreterad på och sen så blev jag övertalad att komma tbx av min vän, men börjar skarpt ångra mig:P
  • Justme04
    Jag Ser Krabbjuice I Ditt Skägg skrev 2010-05-06 22:05:10 följande:
    Vi har yttrandefrihet i det här landet, och jag är fullt fri att säga min åsikt om de dumheter du håller på med. Tror du att du kommer bli mindre kritiserad för att du reggar 18 olika konton här? Då tror du förmodligen fel.
    du är den jobbigaste här bara så du vet, och jag orkar inte med dej. snälla kan du lämna mig ifred
  • Mamaiia

Kontakta du MVC, för jag tror att någon vuxen måste ta ett rejält snack med dig om detta med preventivmedel och hur de används.

Lycka till, jag orkar inte följa dina trådar mer, det är beklämmande.

• Miraklet09

Om du verkligen inte vill behålla "barnet" så råder jag faktiskt dig att stå på dig,
    dem kan INTE neka dig ultraljud ifall du vill vara 100% säker.

Gjorde du abborten medicinskt eller skrapning, vilken vecka beräknades du att vara
    i då???

Isabelle
  • Mamaiia

Se där...nu har hon avreggat sig igen.

Lugn bara, hon kommer tillbaka, då med nytt nick

• Miraklet09
    Maaaaa skrev 2010-05-06 22:16:36 följande:
    Se där...nu har hon avreggat sig igen.Lugn bara, hon kommer tillbaka, då med nytt nick
    vrf avregga sig hela tiden???
    grrr irriterande ju...
    varför provosera om man inser att folk inte kan ge henne bästa råd
    det bästa är välla ig stå på sig med läkarna med Ul???
    Isabelle
Svar på tråden Hjälpa mig"!