• Jempa666

Nån som provar PH kapslar- en om dan??

Om så är fallet, va har ni fått för resultat? Tappat mycket i vikt? Hur lång tid tog det innan du såg resultat?

Mvh-Jenny

• Svar på tråden Nån som provar PH kapslar- en om dan??
  • Waterlilly

Vad är ph kapslar för nåt??

• Jempa666

Nån kapsel som man tar för att öka förbränningen :)

• Tjoflöjt

Har aldrig hört talas om just dom här, men jag skulle lugnt utgå från att dom, i likhet med alla andra bantningspiller, inte funkar! Om någon skulle komma på ett piller som verkligen funkade skulle det vara en världsnyhet som ALLA kände till.

• Waterlilly

Det finns piller, men olagliga och väldigt ohälsosamma. Men visst finns det mirakelpiller. Jag åt för ett par år sedan en viss sort som gjorde att jag tappade 10kg väldigt lätt och fort. Men idagsläget är de olagliga, de missbrukades på gym och tjejer blev anorektiska och klassas idag som doping. 

• Jempa666

Den här kapseln importeras lagligt från Kina och jag har pratat med två stycken som ätit dom och en har gått ner 26kg och en 15kg, så nog funkar dom allt, jag ville bara höra efter om det är fler som testat och höra vad dom fick för resulatat.............

• oOLillaJagOo

Jag har precis fått mina burkar. Åt för lite mer än ett år sen och gick då ner 10 kg på två månader. DÅ bör tilläggas att jag inte åt bra och inte rörde det minsta på mig. SÅ nu har jag beställt en ny "kur" o ska köra dessa tillsammans med bra kost och träning, får se hur mycket man går ner :)

Men det är viktigt att dricka MYCKET vatten, då man lätt kan bli förstoppad.

• Mette 757

Hej

vart kan man gå för att läsa om dessa Mirakelpillene, jag vill testa:)

• Orre3

Ingen som vet namnet på dessa piller? (Gröna som jag vill minas att det stod PH på) prövade för kanske 3-4 år sedan och fick verkligen super bra effekt och skulle gärna pröva dom igen men är svårt att jaga ett "bantnings piller" men tror hete pH kapslar. Letat efter dom lite då och då utan resultat.

Måste vart doping klassat då inget äns varit i närheten av lika bra doping klassat eller inte

Svar på tråden Nån som provar PH kapslar- en om dan??