norrona skrev 2010-05-01 20:45:06 följande:
ja varför inte, alltid vart emot dedär asså, känns som lurendrejjeri bara och kostar pengar, men kanske ah, verkar inte finnas några bra gratis heller, trust me i have googlat, men man kanske skulle gå den vägen iaf, men är de verkligen nån som hör av sig då, e de seriösa tjejer, får tjejer betala med för dom sidorna el e de gratis för dom?
Nej tjejer får också betala, de gäller alla.. jag har många vänner som träffats via mötesplatsen... där verkar vara många seriösa... och jag tror att de flesta som är inne på de sidorna och betalar för de är seriösa, man betalar ju inte om man inte letar efter den rätte... =) och där inne kan man ju verklien få "lära känna" varandra innan man bestämmer sig för att träffas vilekt jag tror är bra... sen e de självklart alltid bra om man lägger ut en bild så man har ett ansikte på den man skvriver med... =)
kan berätta att två av mina vänner träffades där för 7 år sedan, de mejlade varandra och pratade i telefon i ca 1 år innan de bestämde ig för att träffas o då va de redan kära i varandra... =) 1 år efter de hade träffats så gifte de sig... idag väntar de sitt första barn tillsammans... =) en liten solskenshistora!! önskar dig lycka till!!!