min dotters pojkvän har gjort slut!!! vad ska jag ta mej till?????
hej, min dotter är 20 år, de senaste 6 åren har hon varit tillsammans med den bästa pojkvän man kan tänka sej, de 'r sambo sen flera år. han är 25 och har fast jobb och allt. hans familj är den bästa som finns. han har funnits för henne ända sen hennes pappa dog när hon var 14. nu har han gjort slut, pga av att han tycker att hon gnäller så mycket för alltosv. hans farbror och kusin dog för inte så längesen och han är helt knäckt efter det. jag undrar om han inte förväxlar sin sorg med att han att han inte tycker att han känner nåt för henne längre.herregud de förlovade sej för inte mer än ett år sen ca. och jag vet att han tycker att hon har ställt upp jättemycket för både honom och hans familj.jag är helt knäckt och skulle göra vad som helst för att det ska bli bra mellan dom!! gör jag fel som tänker så, eller rätt och vad kan jag göra i så fall?? skickade ett sms till honom, där jag skrev att vår dörr alltid står öppen för honom och att jag vet att varken hon eller han mår så bra just nu och att man kan förväxla känslor. skrev också att hon älskar honom så otroligt mycket, att hon vet vad hon gjort för fel, och att alla har rätt till en andra chans. har inte fått nåt svar från honom
VAD SKA JAG TA MEJ TILL????? ÄR SÅ HIMLA LESSEN