• Tola

Hur är jysks bäddmaddrasser?

Nyvaken och ont i ryggen. Sängen är så mjuk o just nu har vi endast 1 cm bäddmadrasser som skulle vara.. "tills vidare".. 

Men madrasser är ju väldigt dyr.. på ikeas skulle en madrass gå på 2400 ungefär.
    På jysk kan vi få en för 1400 kr.. ungefär samma tjocklek.
    har ingen erfarenhet av jysk.
    :)
  • Svar på tråden Hur är jysks bäddmaddrasser?
  • madicken78

Vi har madrasser från jysk, har haft dem i nästan 10 år och ligger kanonbra i sängen fortfarande!

• Kartago
    Tola skrev 2010-04-24 06:47:55 följande:
    Nyvaken och ont i ryggen. Sängen är så mjuk o just nu har vi endast 1 cm bäddmadrasser som skulle vara.. "tills vidare"..  Men madrasser är ju väldigt dyr.. på ikeas skulle en madrass gå på 2400 ungefär. På jysk kan vi få en för 1400 kr.. ungefär samma tjocklek. har ingen erfarenhet av jysk. :)
    Om du verkligen har problem med ryggen, försök spara ihop till ett dyrare alternativ. För 1400 kr får du inte mycket till madrass..
  • mamsett

Jag har tjock bäddmadrass från jysk den e kanon, fastna för dem då jag kan ta av o tvätta överdraget. Super!!!!!!!!!! Kan varmt rekommendera Känner flera som har jysk som är nöjda!!! Mitt tips e att ha de pengarna för den dyra till nått roligare ;)

• Glasbit

Vi har också bäddmadrass från Jysk som vi köpte i höstas. Den är kanon - faktiskt. Annars brukar jag inte gilla deras saker som alltid går sönder eller är konstiga.

• Pippi65

Har själv ryggproblem men hittat för mig en perfekt kombo.
    I botten en vanlig resårmadrass typ Ikea Sultan fast, ovanpå det en madrass: Jysk Gold T30 (säljs ej längre men liknande finns säkert) och slutligen en bäddmadrass Jysk Gold T65. Jag är verkligen en ?prinsessan på ärten? och har haft stora problem med att kunna ligga kvar i sängen en hel natt men med denna kompo vaknar jag utvilad och har tom svårt att vilja lämna den sköna sängen.. inga problem att lata sig på helgmorgnar längre <3

Svar på tråden Hur är jysks bäddmaddrasser?