• mina12

Prematurer i Linköping med omnejd

Hej alla prematurföräldrar i Linköpingstrakten! Idag var det verkligen vår i luften och jag kände att det vore kul att samla ihop oss och börja planera för barnvagnspomenad, picnic eller dylikt.

Är du intresserad? Skriv i tråden eller inboxa mig!

• Svar på tråden Prematurer i Linköping med omnejd
  • epc04

Vi hänger gärna med på en promenad!

• mina12

Inga fler promenad/picnicsugna prematurföräldrar i Linköping med omnejd?

• supernallen

hej! min lille son är född i vecka 33+0.. Och jag har länge letat efter andra som har prematurfödda barn. Jag hänger gärna på! :D 

• mina12
    supernallen skrev 2010-11-13 11:01:33 följande:
    hej! min lille son är född i vecka 33+0.. Och jag har länge letat efter andra som har prematurfödda barn. Jag hänger gärna på! :D 
    Vi fick faktiskt inte till några "formella" träffar i somras. Men om det finns intresse för att hitta på något, så kan jag gärna dra ihop något. Antingen hemma hos mig eller någon annanstans.

Hur gammal är din son nu? Har allt gått bra? Vart bor ni?
  • Terese77

Hej. Vi har en kille som föddes 32+6 i juli, skulle va kul att ses.

• Lomalufi

Terese77 Vilket datum är din son född? Vår kille är född den 7/7 jag var då i v 31+2 på US. Vi låg i 4 veckor på neo

• mina12

Jag är lite uppbokad de närmaste veckorna (jag jobbar i Sthlm 3dagar i veckan), men sen ses jag gärna. Vad vill ni göra? Fika hemma hos mig eller någon annan eller nåt annat Kom med förslag!

• supernallen
    mina12 skrev 2010-11-13 12:28:50 följande:
    Vi fick faktiskt inte till några "formella" träffar i somras. Men om det finns intresse för att hitta på något, så kan jag gärna dra ihop något. Antingen hemma hos mig eller någon annanstans.

Hur gammal är din son nu? Har allt gått bra? Vart bor ni?
    Min son är 3 månader nu den 1/12 :) Allt har gott kanon, även om läkarna på neo nu tror att han har mjölkproteinallergi... Men annars flyter allt på :) Har du också prematurbarn? Hur gammla? Hur tidigt föddes han/hon?
    Vi bor i haninge, vart bor ni? :) 
  • Terese77

Han föddes 24/7, vi tjatade oss hem efter 2 veckor och hade sen hemvård istället. Han har haft det ganska kämpigt med mycket ont i magen och ljumskbrock som gör jätteont, det ska opereras nu i december så då blir nog allt bättre :)

Svar på tråden Prematurer i Linköping med omnejd