• SuomalainenTyttö

Unga Gravida / mammor i Borås

Hej, undrar om de finns några fler unga gravida / mammor i Borås...
    Skulle gärna ha kontakt med er har typ inga vänner kvar pgd av min gravidetet å då skulle de vara roligt med nya bekantskaper runt å i Borås traken..
    å då hitta på saker med barnen å även ensama lite föräldrar snack...
    tacksam för svar...

• Svar på tråden Unga Gravida / mammor i Borås
  • prutt

Oj, inte ett enda svar =/ Här är iaf en mamma som är intresserad! Är 23( Vet inte om du räknar det som ung ;) ) och har två barn på 3 och 1 år.

• madelajine

Här haru en till ^^ en liten dotter på 6 månader :) bor lite utanför borås. skene!

• prutt
    SuomalainenTyttö skrev 2010-08-11 01:33:43 följande:
    oj va roligt att de va nåra som svara nu =)
    prutt 23 räknas som ung iallafal i mina ögon jag e nu 20 år..
    Jag fick ju barn när jag var 20 så DÅ var jag ju iaf ung. Var i borås bor du då?
  • prutt
    madelajine skrev 2010-08-10 23:24:09 följande:
    Här haru en till ^^ en liten dotter på 6 månader :) bor lite utanför borås. skene!
    och du känner dig också lite ensam om dagarna? det blir ju lätt så =)
  • stoltmamma87

bor strax utanför borås. pluggar i borås. är 22 och har två pojkar på 4respektive 2½år.

• prutt
    stoltmamma87 skrev 2010-08-11 13:13:30 följande:
    bor strax utanför borås. pluggar i borås. är 22 och har två pojkar på 4respektive 2½år.
    Här är en med två pojkar på 3 och 1 =) vad har du för intressen då? Vad pluggar du till?
  • stoltmamma87
    prutt skrev 2010-08-11 13:59:39 följande:
    Här är en med två pojkar på 3 och 1 =) vad har du för intressen då? Vad pluggar du till?
    studerar till förskollärare. intressen: srapbooking, foto, inredning mmSkrattande
  • prutt
    stoltmamma87 skrev 2010-08-11 14:02:12 följande:
    studerar till förskollärare. intressen: srapbooking, foto, inredning mmSkrattande
    Okej=) INREDNING är livet ;) stackars sambon blir tokig när jag ska måla om allt och påta bland mina prydnadssaker!
    Scrapbooking har jag funderat på ibland, är det svårt? verkar så =( 
  • prutt

Vi är lika gamla, antar att du är född 87 med tanke på ditt nick

• stoltmamma87

är född 87 ja scrapbooking kan va både svårt o lätt. det blir vad man gör det till. det finns billiga instruktioner o så på panduro!

• prutt
    stoltmamma87 skrev 2010-08-11 14:11:08 följande:
    är född 87 ja scrapbooking kan va både svårt o lätt. det blir vad man gör det till. det finns billiga instruktioner o så på panduro!
    Okej får tänka på det! =) har så mycket annat att lägga pengar på just nu, men kanske senare. Har du många år kvar på utbildningen då? Har dina vänner barn? ller har dom också försvunnit allt eftersom?
  • stoltmamma87
    prutt skrev 2010-08-11 14:16:21 följande:
    Okej får tänka på det! =) har så mycket annat att lägga pengar på just nu, men kanske senare. Har du många år kvar på utbildningen då? Har dina vänner barn? ller har dom också försvunnit allt eftersom?
    ca 2år kvar. har bara en vän kvar sen gammalt o hon har barn. sen har jag lärt känna lite nya vänner som har barn, men också en del som inte har barn. det var många som var emot mitt val att behålla mitt första barn så de flesta stack o började snacka skit om en istället
  • prutt
    stoltmamma87 skrev 2010-08-11 14:19:36 följande:
    ca 2år kvar. har bara en vän kvar sen gammalt o hon har barn. sen har jag lärt känna lite nya vänner som har barn, men också en del som inte har barn. det var många som var emot mitt val att behålla mitt första barn så de flesta stack o började snacka skit om en istället
    Okej
  • HannahTW

Jag bor också i Borås, på Alideberg. Är 19 år och gravid i vecka 37 Glad jag är nyinflyttad här och känner inga andra unga gravida/mammor än så länge. Bra att sånna här trådar finns ^.^

• glitterkornet

Ingen som har skrivit här på en stund ser jag. Känner mig också lite ensam här i Borås. Är i vecka 24+5... Ingen som vill prata lite =) ? Jag är hela 21 år!

• AbouSamra

ser att tråden inte är helt ny men kanske ngn här endå?=)
    jag bor i borås och är 18år och nybliven mamma. min son föddes för exakt en månad sedan.

• siljeholm

Lite sent ute kanske:) Men jag bor i Borås och har en dotter på 6 månader:) nyinflyttad är jag också så känner inte så många:/

• 20Elias09

Hejhej. Är oxå en ung mamma. Bor utanför borås men har planer på att flytta in till borås. Kul att det finns fler än jag är unga mammaor. Hoppas på svar! Kram

Svar på tråden Unga Gravida / mammor i Borås