Någon som använt Crinone o som kan hjälpa mig?
Är det någon som använt Crinone 8% vaginagel? Hur många doser tog ni per dag?
När jag läser på förpackningen står det att varje dos innehåller 90 mg progesteron. Som jag förstått min läkares ordination ska jag ta två på morgonen, två vid lunchtid o två på kvällen. Det blir totalt 540 mg per dag. När jag gjorde mina IVF tog jag vaggisar 400mg x 3 per dag o det blir ju 1200 mg per dag. 540 mg låter så lite.... jag har mailat min läkare idag o bett att få det hela utrett (jag kanske har fattat allt fel) men det vore skönt att veta hur andra gjort. Vilka ordinationer har ni fått?
Läste nånstans här på forumet vad andra tagit o det var betydligt mer än mina 540 mg per dag....men det verkade inte vara Crinone.
Jag har en hel del vaggisar kvar sen mina IVF, ska jag använda dem istället o ta 400 x 3 per dag för att vara safe?
En annan fråga när jag ändå är igång, hur vet man att all gel har kommit ut ur applikatorn...man kan ju liksom inte se att allt kommer ut o hamnar där det ska.....? Korkad fråga kanske men vad 17, det är ju bättre att fråga erfarna tjejer än att göra fel