Gravid och UL i morgon efter tre missfall
Vill bara önska dig lycka till!!! Håller tummarna så det knakar att allt går bra! Det gör det säkert!!!
Jag kan förstå dina känslor eftersom även jag haft 2 MA.
Tänk positivt!!!
Kram!
Det gick bra! 8+1.
När jag kom in i rummet med gynstolen så bröt jag ihop. Började stortjuta, kunde knappt få av mig kläderna. Sen ropade jag att jag inte såg något hjärta. Men då sa hon "det gör jag". Vilka kontraster. Jag vågar inte ens tänka på hur jag mått nu om den inte levt. Förra gången såg det bra ut i 7+6 sen dog den några dagar senare så allt kan hända. Men det är bättre att leva i nuet och försöka att vara lycklig här och nu. Jag måste våga tro!
Jag hade tre tidiga missfall innan jag väntade tjejerna. Det var ett litet h-vete att vara gravid för jag var så rädd hela tiden.
Försök tänk att du väntar barn, inte missfall, även om det kan vara nog så svårt.
Stort lycka till!!!
började nästan gråta när jag läste din reaktion när du såg gynstolen. jag vet hur du kände dig. jag känner precis likadant.
jag har fått 2 mf och 1 Ma på raken nu och känner som du gör att varje gånge jag blir gravid väntar jag ett missfall och inte ett barn, tyvärr har jag ju haft rätt också... det är ett helvete... kommer aldrig kunna få ett barn till...
men du kommer klarar det här. det kommer gå kanonbra :D