• caaroooline

Unga mammor? Titta hit!

Skulle vara kul att lära känna lite nya unga mammor här i dalarna. Jag bor i Ludvika å har en son på tre månader.

berätta lite om dig själv och skriv adressen till eran blogg om ni har en sådan :)

• Svar på tråden Unga mammor? Titta hit!
  • Tilda91

Halloj där :)

19 år och bor i lilla Orsa med min gubbe och älskade son Sebastian som är 2 månader :)
    Hur är det med dig då? Går allt bra med lillkillen? :)
  • caaroooline

Hejsan ! :)
    Det är bara bra här, och allt går bara bra med honom, hur går de för dig ? =)

• joonnaa

jag vet redan vem du är, men iallafall =) Jonna heter jag och har en son som fyller tre år nu i maj - bor i smedjebacken. =)

• Tilda91
    caaroooline skrev 2010-04-02 14:09:01 följande:
    Hejsan ! :) Det är bara bra här, och allt går bara bra med honom, hur går de för dig ? =)
    Vad bra :D
    Jo allt går bra. Han har äntligen fått sovrutiner så nu får vi sova :D Helt underbart.. Han brukar sova mellan 21-07, dock ska han ha mat runt halv fem men somnar om direkt efter :)
    Har ni haft det bra under påsk då? Fått nå påskägg ? :)
  • caaroooline
    joonnaa skrev 2010-04-03 11:37:34 följande:
    jajemen! tre år nu i maj!! helt sjukt vad tiden går - det kommer du att märka!
    ja de har jag redan märkt, Theodore är redan 3 månader :O Tkr de va nyss han kom ut till oss :)
    Tilda91 skrev 2010-04-04 09:36:05 följande:
    Okej vad skönt, Men då sover din lille bra ändå, theodore sover från 20.00 till ungefär 5-6 tiden.
    Vi har haft det jätte bra under påsk, å nått påskägg har jag inte fått, jag behöver inte ha något :P jag äter så mkt onyttigt ändå xD haha själv då ? =)
Svar på tråden Unga mammor? Titta hit!