• Sweetangel85

Någon mer "hemma-mamma" där ute?

Har en son som är född Maj 2008, alltså snaart 2 år.
    Har är hemma med mig på dagarna och jag väntar nu ett barn till, som är beräknad i Juni.

Någon mer mamma som är hemma?
    Skulle vara kul o prata med någon annan, dela lite erfarenheter o tips som kan vara bra o veta :)

★*☆ Emilio 080504 ♥ Bebis i magen, BF 9 Juni ★*☆
  • Svar på tråden Någon mer "hemma-mamma" där ute?
  • lövet2

Jag har varit hemmamamma i en massa år, men nu är det snart slut med det. Min yngsta blir nämligen 6 år nu i vår ...

• Lisen 79

Hej!

Jag har en son som är född augusti 2008 och väntar nu ett till barn i slutet av juni. Vi har planerat att sonen ska fortsätta vara hemma med mig när bebis kommer. Det skulle vara jätte-kul att dela erfarenheter och tips {#lang_emotions_smile}

• mammamutilltre

Jag e hemma mamma, har är hemma med mina 3 åringar och bebis på 5månader sen har de storasyster på7 år som är i skolan en stund om dagen :)
    Om det blir som jag tänk så ska jag vara hemma tills lillan blir 3 år.

• Sweetangel85
    lövet2 skrev 2010-03-28 20:25:45 följande:
    Jag har varit hemmamamma i en massa år, men nu är det snart slut med det. Min yngsta blir nämligen 6 år nu i vår ...
    Jaha okej men va härligt o ha kunnat vara hemma så länge Måste kännas konstigt o inte vara det sen!
    Lisen 79 skrev 2010-03-30 18:35:08 följande:
    Hej! Jag har en son som är född augusti 2008 och väntar nu ett till barn i slutet av juni. Vi har planerat att sonen ska fortsätta vara hemma med mig när bebis kommer. Det skulle vara jätte-kul att dela erfarenheter och tips 
    Ah va kul att du oxå ska ha i Juni
    Vilken vecka är du i?
    Jaa man behöver ju alltid lite råd o tips om vd man kan roa dem små me
    Hur ser eran vardag ut på ett ungefär?
    Hemmaföräldern skrev 2010-04-02 19:22:25 följande:
    Har du tittat in på www.hemmaforaldrar.se ? De ska ha en lekträff för hemmabarn den 8 april.....
    Ah synd att det är alldeles för långt bort ifrån där jag bor, annars hade de varit riktigt kul o gå på! Tack!
    mammamutilltre skrev 2010-04-02 22:07:37 följande:
    Jag e hemma mamma, har är hemma med mina 3 åringar och bebis på 5månader sen har de storasyster på7 år som är i skolan en stund om dagen :) Om det blir som jag tänk så ska jag vara hemma tills lillan blir 3 år.
    Åh men va mysigt, är de tvillingar de första eller? Då har du full rulle antar jag om dagarna
    vad gör ni om dagarna då?
    identitet skrev 2010-04-03 20:14:01 följande:
    Hej! Jag är hemma med mina två! Alwin 2,5 år och Maja 1 år
    Hur länge har du tänkt o vara hemma?
    Funkar allt bra?
    ★*☆ Emilio 080504 ♥ Bebis i magen, BF 9 Juni ★*☆
  • mammamutilltre

Hej igen :) tvillingarna kom som nr 2 och 3 ...de ska börja på fsk igen till hösten hade jag tänkt..
    Ja...vad gör vi om dagarna...vi gör inte så jätte mkt än så länge tycker jag tiden går i ilfart ändå.
    Men jag tycker om att vara ute, och är vi inte det så målar vi, ritar, pusslar, badar (hemma)....vi sjunger och dansar {#lang_emotions_smile}

Men nu när våren äntligen tittat hit tänker jag ta mig till lekparker som finns inne i stan...lättare när man inte ammar å röra på sig.

• Catarina888

Hej jag är hemmamamma med min lilla tjej som snart fyller 1 år hon är nummer sex i syskonskaran. dom andra barnen är stora och går i skolan på dagarna. Trivs jätte bra med att vara hemma och planerar att vara hemma ett bra tag till.

• IJAM

Hej!
    Jag har varit hemma i 16år nu och min yngsta är 11 år. Tänker vara hemma länge till. :)

• Hemmaföräldern
    IJAM skrev 2010-04-08 17:42:56 följande:
    Hej!Jag har varit hemma i 16år nu och min yngsta är 11 år. Tänker vara hemma länge till. :)
Svar på tråden Någon mer "hemma-mamma" där ute?