-
Har är hemma med mig på dagarna och jag väntar nu ett barn till, som är beräknad i Juni.
Någon mer mamma som är hemma?Skulle vara kul o prata med någon annan, dela lite erfarenheter o tips som kan vara bra o veta :)
-
Svar på tråden Någon mer "hemma-mamma" där ute?
-
Jag har varit hemmamamma i en massa år, men nu är det snart slut med det. Min yngsta blir nämligen 6 år nu i vår ...
-
Hej!
Jag har en son som är född augusti 2008 och väntar nu ett till barn i slutet av juni. Vi har planerat att sonen ska fortsätta vara hemma med mig när bebis kommer. Det skulle vara jätte-kul att dela erfarenheter och tips -
Har du tittat in på http://www.hemmaforaldrar.se ? De ska ha en lekträff för hemmabarn den 8 april.....
-
Jag e hemma mamma, har är hemma med mina 3 åringar och bebis på 5månader sen har de storasyster på7 år som är i skolan en stund om dagen :)
Om det blir som jag tänk så ska jag vara hemma tills lillan blir 3 år. -
Hej! Jag är hemma med mina två! Alwin 2,5 år och Maja 1 år
-
Jaha okej men va härligt o ha kunnat vara hemma så länge Måste kännas konstigt o inte vara det sen!lövet2 skrev 2010-03-28 20:25:45 följande:Jag har varit hemmamamma i en massa år, men nu är det snart slut med det. Min yngsta blir nämligen 6 år nu i vår ...Ah va kul att du oxå ska ha i JuniLisen 79 skrev 2010-03-30 18:35:08 följande:Hej! Jag har en son som är född augusti 2008 och väntar nu ett till barn i slutet av juni. Vi har planerat att sonen ska fortsätta vara hemma med mig när bebis kommer. Det skulle vara jätte-kul att dela erfarenheter och tipsVilken vecka är du i?Jaa man behöver ju alltid lite råd o tips om vd man kan roa dem små me
Hur ser eran vardag ut på ett ungefär?Ah synd att det är alldeles för långt bort ifrån där jag bor, annars hade de varit riktigt kul o gå på! Tack!Hemmaföräldern skrev 2010-04-02 19:22:25 följande:Har du tittat in på www.hemmaforaldrar.se ? De ska ha en lekträff för hemmabarn den 8 april.....Åh men va mysigt, är de tvillingar de första eller? Då har du full rulle antar jag om dagarnamammamutilltre skrev 2010-04-02 22:07:37 följande:Jag e hemma mamma, har är hemma med mina 3 åringar och bebis på 5månader sen har de storasyster på7 år som är i skolan en stund om dagen :) Om det blir som jag tänk så ska jag vara hemma tills lillan blir 3 år.
vad gör ni om dagarna då?Hur länge har du tänkt o vara hemma?identitet skrev 2010-04-03 20:14:01 följande:Hej! Jag är hemma med mina två! Alwin 2,5 år och Maja 1 år
Funkar allt bra? -
Hej igen :) tvillingarna kom som nr 2 och 3 ...de ska börja på fsk igen till hösten hade jag tänkt..
Ja...vad gör vi om dagarna...vi gör inte så jätte mkt än så länge tycker jag tiden går i ilfart ändå.
Men jag tycker om att vara ute, och är vi inte det så målar vi, ritar, pusslar, badar (hemma)....vi sjunger och dansar
Men nu när våren äntligen tittat hit tänker jag ta mig till lekparker som finns inne i stan...lättare när man inte ammar å röra på sig. -
Hej jag är hemmamamma med min lilla tjej som snart fyller 1 år hon är nummer sex i syskonskaran. dom andra barnen är stora och går i skolan på dagarna. Trivs jätte bra med att vara hemma och planerar att vara hemma ett bra tag till.
-
Hej!
Jag har varit hemma i 16år nu och min yngsta är 11 år. Tänker vara hemma länge till. :) -
IJAM skrev 2010-04-08 17:42:56 följande:Hej!Jag har varit hemma i 16år nu och min yngsta är 11 år. Tänker vara hemma länge till. :)