• Smulan85

Nån fikasugen mamma i Karlstad?

Hej! Är rätt nyinflyttad här i Karlstad bor på Kronoparken har inte fått kontakt med någon än så det skulle va kul om nån svarade. Jag är 25 år bor med min sambo och mina två barn på 1,5 och 3,5 år. Båda två är för tillfälligt arbetslösa. Är trött på att sitta hemma själv nu så fikasugna mammor/pappor skulle va kuloch träffa. {#lang_emotions_laughing}

• Svar på tråden Nån fikasugen mamma i Karlstad?
  • Forsman

Hej! Jag är 20 år och bor på Herrhagen tillsammans med min sambo och vår son Filip som är 5 mån. Jag  följer gärna med och tar en fika eller så någon dag :)

• Mammatill2hjärtan

hej hej. jag är snart 21 år och bor på herrhagn med min sambo och våran son Liam på 14 månader:) jag och min son går också bara hemma om dagarna så skulle va jätte trevligt och ta en fika:)

• Forsman

Vad skoj med en till Herrhagsbo :) Du och din familj flyttade hit ganska nyligen va, om jag inte minns fel.

• Smulan85

Hej på er! Vad kul att det var nån som svarade!{#lang_emotions_smile} Ni kan läsa mer om mej  på min blogg om ni har lust. Ingen av oss som har fått nått jobb än{#lang_emotions_frown} och minstingen har ingen dagisplats än.. Annars har A dagis mån, ons och tor 9-14. Ni får gärna bestämma plats, vet inte riktigt vart det är barnvänliga cafeèr.

• Smulan85
    Smulan85 skrev 2010-04-01 11:52:29 följande:
    Hej på er! Vad kul att det var nån som svarade! Ni kan läsa mer om mej  på min blogg om ni har lust. Ingen av oss som har fått nått jobb än och minstingen har ingen dagisplats än.. Annars har A dagis mån, ons och tor 9-14. Ni får gärna bestämma plats, vet inte riktigt vart det är barnvänliga cafeèr.
    http://frokenfraken85.blogspot.com/
  • Forsman
    Smulan85 skrev 2010-04-01 11:52:29 följande:
    Hej på er! Vad kul att det var nån som svarade! Ni kan läsa mer om mej  på min blogg om ni har lust. Ingen av oss som har fått nått jobb än och minstingen har ingen dagisplats än.. Annars har A dagis mån, ons och tor 9-14. Ni får gärna bestämma plats, vet inte riktigt vart det är barnvänliga cafeèr.
    Ska kolla in din blogg direkt :) Vi kanske skulle kunna ta en fika på onsdag den 7/4? Det enda barnvänliga som jag vet är Coffehouse by George men det kan  ju finnas fler.
  • Maia

Hej!

Sitter och tvekar, tvekar om jag skulle skriva eller inte. Är lite folk skygg.. :)
    Kan ju presentera mig iaf.
    Maria 32 år. Sambo och har en son på 16 månader. Bor på norrstrand i en 4a.
    är sjukskriven och sonen går på dagis tisdag till torsdag 9-14 så det blir ganska långtråkigt de dagarna.
    kikade på smulans blogg och den var så trivsam. "ler"
    tänkte iaf tipsa om lundbergs café på rudsvägen norrstrand. de har ett lekrum om ni ska ha med barnen när ni fikar. 
  • Forsman

Det är ju bra med ett lekrum :) Du har inte lust att följa med och fika Maria? {#lang_emotions_smile}

• Maia
    Forsman skrev 2010-04-03 19:07:15 följande:
    Det är ju bra med ett lekrum :) Du har inte lust att följa med och fika Maria?
    Möjligtvis. Kunde vara trevligt att träffa andra mammor då jag inte gaft så mycket sån kontakt. Man känner sig ju tjatig att prata bara om sin son med folk som inte ha barn. *ler*
    Är man fler så behöver jag ju inte känna stressen att ensam hålla igång ett samtal
  • Smulan85

Gla påsk på er {#lang_emotions_smile} Fick ett tips om nått cafe på haga nånstans. Men jag kommer inte ihåg vad det heter... Jag tror inte jag kan komma på ons, min svåger och sambo kommer på tisda och sover över tills ons. Men jag vet inte vilken tid de åker än.

Svar på tråden Nån fikasugen mamma i Karlstad?