Borstskämd bonusdotter
Min sambo har två döttrar sen ett tidigare förhållande och sen har vi ett gemensamt och en till på väg, jag har alltid kommit jättebra överens med hans två barn men nu har den äldsta på 5år börjat bli RIKTIGT bortskämd, den minsta av dom är 4 och hon är lika underbar som alltid. Men som sagt den äldsta det blir bara värre och värre, i helgen t.ex hade vi kalas för henne hon hade önskat sig en docka som var som en riktig bebis som kunde äta och jag å sambon tycker att hon börjar bli stor så vi köpte en babyborn med MASSA tillbehör allt som allt gick de väl på 1000-15000kr och när hon öppnade vad händer? jo man får höra; en docka jaha då vet jag sen gick hon på nästa paket. Sa inte Tack en enda gång inte till hennes kompisar heller men då tänkte jag bara att hon var mitt uppe i allt och inte hade en tanke på de så på måndagen efter när jag hämtade dom från deras dagmamma frågade jag om det var kul kalas hon hade och hon varade "de va väl ok, men jag blev ju inte jätteglad det är ju som vanligt när man fyller år" men NEJ det var det inte, det här var första året hon har fått bjuda ALLA hon vill. Har hon lekt alls med dockan? nej för nu säger hon ayy hon vill ha nalle puh bok ist och att vi ska köpa det! Det är 4åringen som lekt jätte jätte mkt med dockan så det är ju helt klart fel person vi köpte den till.. jaja vill väl bara gnälla av mig, och självklart är inte dethär den enda händelsen som hänt men det var väl då jag verkligen fattade var hon är påväg, vill ju inte det här. Älskar ju henne och jag känner bara att jag blir irriterad på henne 24/7 och det är såå jobbigt!!!