• blondis

träff i faluntrakten?

HEJ ALLA GLADA . någon som är nyinflyttad liksom mig i Falun? visseligen är ja född här men bott i värmland sen ja va sex år. undrar om någon sugen mamma som har barn vill träffas o fika o "leka" med våra charmtroll. har ni bott i Falun alltid som sagt är det ju lika kul det ;) så självklart, då kanske ja kan lära mig o se nya saker me hjälp av er =) vore kul om nån vill svara på denna tråd:) kram till er

• Svar på tråden träff i faluntrakten?
  • blondis

va kul ja har en son på sex år oxå, som ja visseligen har varannan helg o alla lov, han har de bra hos sin far, så har ja en treåring som ja har varannan vecka. har lite problem me honom bara, vore kul att ses, ja bor i bojsen ja :) vart bor du?

• Hon den an0nyma sn0karen

Vi bor på knoppen , lite ovanför lasarettet. Pluggar på högskolan här så känns som avståndet är bra

• blondis

jamen absolut, bor du med killen eller bara sonen? har du facebook kan vi snacka vidare där :) carola hurtig heter ja där.

Jag bor själv, eller typ. Jag är kompis med sonens pappa. Hehe ser nu att jag nog hört talas om dig. , du är tillsammans med D va? Han är kompis med sonens pappa . Kan lägga till dig på facebook , såg det genom facebook. 

Är inte tillsammans med sonens pappa. Vi är bra vänner . Men är inte tillsammas eller bor ihop eller liknade.

• blondis

exakt haha. världen ä liten, ja sa till danne att nån skrivit med mig o då sa han hälsa madde haha, ja blev så full i skratt, jo björn har att vart här mycket. en trevlig kille. ja o danne träffades för ett halvår sen nu, kan ju ses nån dag nu när vi vet vilka vi är hehe

Haha :-P . Världen är jätte liten. Fast så där tycker jag hela Falun är det är "jag mötte Lassie" hela tiden, aha de är du om är du typ. Haha, sen folk man absolut inte tror känner varandra gör det. De är helt sjukt ju . La till dig på fejjan. Ja det skulle vara kul att ses .

Svar på tråden träff i faluntrakten?