• Mia08

Bra gynekolog i Stockholm?

Hej! Jag är helt ny här. Första inlägget! Jag är 41 och planerar äggdonation till sommaren. Men det är mycket som ska fixas... Är det någon som känner till en bra landstingsansluten gynekolog som kan följa mig under denna resa?

• Svar på tråden Bra gynekolog i Stockholm?
  • caroline29

Hej Mia08,

Jag har besökt några olika nu under vår utredning och känner äntligen att jag blivit bra bemött. Han heter Rogert Jernselius och finns på Medilab, Ölandsgatan. Det blir förmodligen ÄD för vår del också längre fram.
    Hälsningar
    Caroline

• Mia08

Toppen! Tack, Caroline. Jag bokar genast tid. Om allt går i lås blir det äggdonation för oss i juli. När kommer ni att göra er?

/Mia

• Bette
    Mia08 skrev 2010-03-16 23:17:07 följande:
    Toppen! Tack, Caroline. Jag bokar genast tid. Om allt går i lås blir det äggdonation för oss i juli. När kommer ni att göra er? /Mia
    Vad härligt, var kommer ni göra er behandling? Vi har varit i Riga och vi har en son som snart är 16 veckor.

Bette
  • inkan70

Varning varning denna Rogert Jarselius var verkligen inte trevlig och hjälpsam, jag gick stogråtandes därifrån när han bla sa att han är minsann 67 år och har ingen lust och intressa av att hjälpa mig. Mycket otrevlig man{#lang_emotions_yell}.
    Men tur för dig att du fick hjälp.
    Något annat förslag mottages tacksamt!

• Gladies

Inkan; Se tips i din ibox.

• Mia08

Tack för synpunkter på Rogert Jarselius som jag nu försett med röd varningsflagg.

Kul Bette med din historia, förebilder behövs på denna resa! Vi funderar på Kiev men har inte fattat slutgiltigt beslut än.

Svar på tråden Bra gynekolog i Stockholm?