• Gwiazda

ung mamma gbg

Så ensamt ibland särskilt för mig som ensamstående, livet ändras o "vänner" försvinner. Någon som känner igen det? ;)

Finns det några unga mammor i Gbg eller i angränsande orter? Mölndal?
    Skriv gärna, min son e ett halvår gammal nu... skulle va kul o kunna snacka med någon om allt och inget :)

Ciao =D

• Svar på tråden ung mamma gbg
  • LilaRos

Jag känner inte riktigt igen de då alla mina vänner är i barnspår precis som jag. Men de flyttade till andra orter efter studenten, såklart!

Jag har iaf en son på 10 veckor och bor i Mölndal :)

• lottiz90

Jag känner igen mig.. har bara en kompis kvar.

Bor på Hisingen och har en snart 9 månaders dotter

• LilaRos

Vad är det som får så många att fly när det kommer in barn i bilden?

Du lottiz, blir väl 20 i år?

Redan på gymnasiet pratades det för fulla munnar om barn, bebisar och längtan bland mig och de tjejer jag umgicks med.
    Men de har ju flyttat, så av den anledningen är de "borta".

Jag har ioförsig en del kontakt med några i min vänta-barn grupp men de är ja, 10 år äldre. Jättetrevligt och så, men det man har gemensamt är ju bara barnen.

• lottiz90

haha ja du jag vet inte riktigt.. det är väl det här med festande, dom tycker man blir tråkig.. ja jag blir 20 i år

• LilaRos

Men hur kan man bli tråkig när man får barn? Det är ju då livet börjar. För en "normal" människa är man ju faktist mamma/pappa största delen av livet!

• lottiz90

jo precis. Men många kan tycka det

• kalli89

hej!

18 årig tjej som har en son på 5 månader!

• Mammamarina90

Hej:)

Jag är 19 och har en liten son på 4 månader, vi bor i Backa:)  Pratar gärna med dig om allt och inget ;)

• MiaIa 90

Hej kämpa på jag vet själv hur det är att känna sig ensam jag ha ringa vänner som ja gumgås med eller skriver med:(
    Vill görna börja få nya vänner.
    Om du vill kan du skriva til min msn mariaS_15_90@hotmail.com.
    Har dok inga barn en men längtar som bar aden efter det men får vänta in killen.
    Mvh Mia

• Sizin

haha ja några av mina kompisar hör knappt av sig.. jag har blivit så lugn och inte lika galen och festar lika mycket som innan jag fick barn.. men jag trivs som det är nu.. jag sitter hällre hemma med min son och myser med han en fredag kväll istället för att gå ut på krogen.. det är ändå så tråkigt där.. ! :/ Själv har jag en liten plutt på snart 2 år i agusti.. mina kompisar "lämnade" mig med typ och dom brukar inte höra av sig heller. Det är väl 1 gång i halv året och då är det för att dom inte hittar någon annan som vill hitta på något.. Ja det är så kul att vara sista altternativet :P Men jag bryr mig inte.. Har väl en tjejkompis som jag umgås med ibland men hade gärna velat träffa lite andra mammor så man kan hitta på saker med barnen:)

Svar på tråden ung mamma gbg