Efter skrapning
Ursäkta en till synes okänslig fråga, men jag behöver veta: Hur mår man fysiskt efter en skrapning?
Utgår från att det varierar, men på ett ungefär? Är det värsta liksom "över" efter skrapningen eller fortsätter helvetet?
Ursäkta en till synes okänslig fråga, men jag behöver veta: Hur mår man fysiskt efter en skrapning?
Utgår från att det varierar, men på ett ungefär? Är det värsta liksom "över" efter skrapningen eller fortsätter helvetet?
Jag har gjort två skrapningar och tycker fysiskt sett att det känns mycket bättre efteråt än innan. Från att ha blött mycket innan, blödde jag knappt något efteråt.
Tack Alveline för ditt svar! Det känns bra att veta. Hoppas samma gäller i det här fallet!
Håller med Alveline. Hoppas det går bra för dig.
Jag har skrapats flera gånger. Rent fysiskt har jag knappt kännt något efteråt. Som måttlig mensvärk. Blött lite grann, slutat efter 1-2 dygn. Varit väldigt trött några dagar efteråt. Hoppas det går bra för dig!
Tack för er omtanke och era svar. Det är dock inte mig det gäller, utan två i min närmsta krets som plötsligt är i den fruktansvärda situationen.
Usch! Det är såå svårt att hantera och försöka veta hur just de vill bli bemötta. När man vet att alla fungerar olika!