• Lbem

Utländsk kille

Orkar inte dra hela historian men det är iallafall som så att jag har barn ihop med en kille jag inte lever med.
    Han är inte direkt rasist, men han har sina åsikter fast drar väl lite dom flesta över en kant..
    Jag träffar en utländsk kille, vilket han inte vet något om än. Skulle jag säga det
    så skulle det bli mer problem än vad det redan är. Och då pratar jag om stora sådana!

Jag vill INTE tänka på vad andra tycker, för det är inte sån jag är!!
    Tycker bara situationen är så extreeemt jobbig. Varför kan man inte acceptera alla lika!?
    Någon som vart med om detta själv ??

• Svar på tråden Utländsk kille
  • MajsanD

folk reagerar så konstigt tycker jag på mitt förhållande till min man, han e från turkiet och muslim som nog är det som stör folk mest eller vad de e oroliga för, men jag ser det som okunskap.

min mamma pratade alltid i början att hon vet hur dessa killar e, frågade henne då flertal ggr att hur många utländska killar har du haft och har de varit muslimer, men min mamma har bara varit tsm med svenskar så hon slutade rätt snabbt med detta.

sen tror jag att mycket präglas av media och böcker som inte utan min dotter, asyl mm mm

trist då det finns snälla män oxå och det e inte bara män som tar barn ifrån den andre föräldren, finns rötägg till kvinnor med

• Morning Glory

Tror väl inte det är dig han bryr sig om. Det är nog sitt barn han inte vill ska umgås med människor han inte gillar eller anser vara fel. Finns ju säkerligen många du inte skulle vilja att han umgicks tillsammans med tillsammans med ert gemensamma barn kan jag tänka mig...

• Lbem

Tro det eller ej det har med mig att göra också då jag har vårt gemensamma barn på heltid. men det du skrev har inte ens med tråden att göra så starta en egen ;)

Morning Glory skrev 2010-04-07 23:32:52 följande:
    Tror väl inte det är dig han bryr sig om. Det är nog sitt barn han inte vill ska umgås med människor han inte gillar eller anser vara fel. Finns ju säkerligen många du inte skulle vilja att han umgicks tillsammans med tillsammans med ert gemensamma barn kan jag tänka mig...
  • Morning Glory
    Lbem skrev 2010-04-08 02:54:25 följande:
    Tro det eller ej det har med mig att göra också då jag har vårt gemensamma barn på heltid. men det du skrev har inte ens med tråden att göra så starta en egen ;)

Klart det har med saken att göra. Fråga honom om det skulle vara okej för dig att vara ihop med en utlänsk kille om han tog barnet på heltid. Tror att hans svar skulle bli positivt.
Svar på tråden Utländsk kille