Naken inför en eller båda föräldrarna
Har suttit och läst olika trådar och inlägg ang. hurvida det är bra eller dåligt och åsikter när en eller båda föräldrarna är nakna inför sina barn. Har även läst andra forum på nätet om just det ämnet. Men en sak slog mig, INGEN tar upp ämnet om barn som är nakna inför ens föräldrar.
Finns många olika åsikter hurvida det är bra eller dåligt när främst (av någon anledning) en mamma är naken inför ens barn. Men det är ingen som haft i åtanke hurvida barnen tycker det är okej. Blir lite trött på att höra folk som ser sig själva som helgon och anser att deras åsikt väger tyngst. Ni föräldrar som tycker om att gå nakna trots att era barn är hemma, prata med era barn för att se vad dom tycker. Att fråga okänt folk på nätet ger er inget svar på om det är bra eller inte. De flsta spekulerar bara hur dom själva skulle reagera och tycka.
Jag själv, en kille på 25 år ser inga som helst problem att gå naken inför min mamma. Jag har gjort det i många år nu och jag gör det ofta utan att någon av oss känner någon form av obehag av det. Anledningen till att jag kan göra det är att vi har pratat med varandra! Inte med folk över internet. Vi vet varandras gränser ang. just nakenhet. Hon tycker inte om att gå naken inför mig medans jag gärna går naken inför henne. Inte för att få någon form av sexuell njutning utan för att jag anser att nakenhet är naturligt.
Vet att det säkert kommer en del reaktioner på detta inlägg nu. Eftersom jag tar alla tillfällen i akt och går naken. Inför folk, likaväl vänner som min mor. Vi som sagt, vet varandras gränser.
Så ni som frågar andra i forum och dyl. hurvida det är normalt kan lika gärna prata med luft. Finns ingen som kan svara på hurvida det är bra eller inte. De enda svar man kan få är vad andra har för åsikter. Inget konkret svar.