Mammaledig i marks kommun
Hej!!
Jag är en 3 barns mor på 27 år som är mammaledig. och undrar om det finns någon mer runt skene/kinna i samma sits?? Hade varit roligt att knyta nya kontakter.
Hej!!
Jag är en 3 barns mor på 27 år som är mammaledig. och undrar om det finns någon mer runt skene/kinna i samma sits?? Hade varit roligt att knyta nya kontakter.
Är väl inte riktigt i samma sits, men vill gärna knyta nya kontakter. Bor i Öbry med min sambo och våran lilla dotter Elsa som på onsdag är 8 veckor. Jag är 27år. Vart bor du?
Johanna.
Hej
Jag är också en mammaledig trebarns mamma på 28 år som bor i Öxnevalla. Kul att se att det finns fler:)))
Hade också tyckt det vore kul att knyta nya kontakter
Är visserligen inte föräldraledig längre, men pluggar på högskolan så har lite lediga dagar här och där ändå :)
Bor i björketorp och dottern är 2,5 år.
hej äntligen några fler i mark!
jag är trebarnsmor boende i Skene
vore kul med lite nya kontakter!
Hej, jag bor i Skene och är själv 26år och har en liten dotter på 4månader! Vore trevligt att skaffa lite nya kontakter =)
hej allihopa!! förlåt att jag inte har svarat har vart så himla mycket på sistonde.... Jag ska berätta lite mer om oss... Jag heter jenny och min sambo peter. Våra barn heter Niklas 7år, Madicken 2,5år och rasmussnart 1år. vi bor i berghem i ett hus vi håller på att renovera... Jag ska vara ärlig jag är skit dålig på att va här inne å kolla men min msn är alltid inloggad så fort jag är hemma så det hade varit jätte roligt om ni ville adda mig där!!! Mail:
Jennyassberg@hotmail.com
Det hade vart riktigt roligt att knyta nya kontakter!!! oavsett situation
Så snälla adda mig!!