Vi är invandrare och min dotter har det svårt i skolan!
Igår skriv min dotters mentor till mig, min dotter har retat en annan tjej flera gånger. Också ska min dotter ringt upp en annan tjej på hennes mobil och gjort till rösten och sagt fula saker.
Men, jag vet att det inte stämmer och min dotter har ingen pengar att ringa till någon. Också var hon åker snowboard och mobiltelefonen var hemma. Kankse har någon annan tjej rint upp till den annan tjej och pratat med samma röst. Nu vill förälder göra en anmälan hos polisen mot min dotter.
Man lita ingenting på min dotter, det är så tråkig. Alla vet att den andra tjejen ljög oftast och föräldern har många problem med hennes dotter.
För mig ser det så ut att man vill mobba min dotter. Min dotter ser den andra tjejen så gott som aldrig och vet inte varför den andra tjejen säger det om min dotter...
Vi kan prata med hennes förälder och om de vill göra en anmälan, blir det bevisat att min dotter inte har ringt upp till hennes mobilrösten..
Men jag vet inte varför skolan bara lita på den andra tjejen, det är så jätte jätte jävla skit...
Tidigera hade vi aldrig probleme om mobbning i hennes gammla skolan, bara här...
Otroligt.