spinalhuvudvärk
En biverkning till spinalbedövning är spinalhuvudvärk. Nu undrar jag om om FLs medlemmar anser att det finns ett samband mellan att normalt sett ha huvudvärk ofta och få spinalhuvudvärk efter spinalbedövning.
En biverkning till spinalbedövning är spinalhuvudvärk. Nu undrar jag om om FLs medlemmar anser att det finns ett samband mellan att normalt sett ha huvudvärk ofta och få spinalhuvudvärk efter spinalbedövning.
Jag fick spinalhuvudvärk efter att Eda skulle sättas, dom stack mig ca 10-15 ggr men fick inte till det- Fick ingen bedövning men en sönderstucken ryggrad. Vaknade dagen ef förlossningen o kunde knappt stå upp pga smärtan i nacken o skallen....Men narkos läkarna "skyllde" först i från sig o sa att dom inte hade stuckigt hål...men det visade ju sig att dom hade det. Fick göra en blood-patch och sedan försvann det succesivt. Men det tog 1-2 mån innan det helt var borta..
No more Eda för mig =)
Dom gjorde en ryggmärgsprov på mig i vintras och jag fick spinalhuvudvärk. De var tvugna att sticka 3 ggr och jag blev inlagd pga smärtorna och att jag inte kunde ta hand om mig själv. Det var den värsta smärta jag vart med om. Det satt i 2 veckor och avtog sedan successivt och jag kunde därefter börja äta igen och stå upp själv.