Gynekolog i Stockholmsområdet som hjälper vid ÄD utomlands?
Hej! Finns det någon som känner till en gynekolog i Stockholmstrakten dit jag kan gå för undersökningar+recept vid ÄD utomlands? SÅ tacksam för svar!
Hej! Finns det någon som känner till en gynekolog i Stockholmstrakten dit jag kan gå för undersökningar+recept vid ÄD utomlands? SÅ tacksam för svar!
Hör med Strandkilinken...
Dock privat!
Min gynekolog hänvisade till Oxbackskliniken i Södertälje. Jag har inte varit i kontakt med dom själv. Om du gjort IVF på privat klinik tidigare kan du ju höra med läkare där. Lycka Till!
Hej!
Hej Suxa! Vad kostade hjälpen du fick på Fertilitetscentrum? Jag har gått där tidigare, men enda resultatet är en mycket tunnare plånbok...
Intressant! Min gyn i Östergötland har många patienter som gör ÄD utomlands. Hon började ta betalt som när man går privat från årsskiftet. Dem 2 st VUL jag gjorde nu inför FET kostade mig 1000 kr/st. Dock skriver hon ut recept på mediciner och tar alla prover förutom hcg prov. Hon ursäktade sig att som privat gyn, får hon inte ha mer än ett visst antal sådana patienter utan att dra uppmärksamhet över sig. Jag vet inte om det är skitsnack, men, men... Jag orkade inte leta efter en annan.