• milou67

Äggdonation på cypern

Efter många Ivf försök med gråt och förtvivland funderar vi på Äggdonation...Vi står i valet o kvalet att välja klinik, endera Cypern ( har haft kontakt med Ivfpgd center cyprus) eller Island. båda verkar jättebra men cypern har kortare väntetid och lite bättre pris. Fördel att även vara där på våren en vecka o ha semester samtidigt.
    Är det någon som har erfarenhet av dessa kliniker? vi vill absolut ha en anonym donator så då vänder vi oss till kliniker som har det. Har ni andra förslag på bra kiniker så hör gärna av er om det..tack på förhand

så länge jag andas så hoppas jag....
  • Svar på tråden Äggdonation på cypern
  • Sleepingbeuty

Pedios på Cypern vet jag två som blivit gravida på.Island har inte så bra rykte tyvärr.
    Biligare på Cypern.

• milou67

ok, tack för info. Men jag vet en tjej som just varit på Island och hon tyckte det var jätte bra. Ja det skilkjer ca 800 euro i pris så det kanske blir cypern ändå...

• nilisen

Är nyligen hemkommen från Cypern och just Pedios center där vi gjort äggdonation, så nu ruvar man och väntar........ Är det något ni vill veta så fråga på :)

Sleepingbeuty: De två tjejerna du vet som varit på Pedios, håller de till här på familjeliv???? Hade varit kul att få utbyta erfarenheter och tankar med dem!

Kram

• milou67

nilisen, vad spännande. HAr du möjligen länken till deras hemsida? jag tror jag har kollat på den förut men den var svår förstådd. Kan inte du inboxa den till mig och även berätta vart det låg och vart ni bodde. vad allt kostar mm..kram o tack

Svar på tråden Äggdonation på cypern