• Lonestar00

Sökes - rastlösa hemmamammor i stockholm/vasastan!

Jag är hemma med min 4 månaders tjej och har min 1 1/2 åriga dotter på dagis. Saknar någon kul mamma att hänga med mellan 9-16 då jag lämnar och hämtar på förskolan. 3 dagar i veckan brukar jag powerwalka i Hagaparken - någon som vill hänga på? Emellanåt tycker jag vardagen känns lite ensam då jag inte har någon att hänga med. Mammagrupper finns ju inte för oss "2-barns morsor". Vore kul att hitta någon att rulla vagn med på stan!/U

• Svar på tråden Sökes - rastlösa hemmamammor i stockholm/vasastan!
  • Fröken Grön

Här är en till tvåbarnsmamma, i Birkastan. Är hemma med min 8 månaders och har en fyraåring på förskola.
    Jag ses gärna någon dag . Tycker dock att tiden bara flyger iväg om dagarna och kan ibland ha svårt att hinna med allt innan kl 15.00 då jag hämtar sonen borta vid Odenplan. Det är mycket med matning just nu .

Min lilla tjej gillar att sova i vagnen så vi är ofta ute och går, även om jag tycker att det är en aning trisst just nu i detta kalla snökaos. Det är lite skönare att sitta inne någonstans och dricka en kopp varmt chai te .

• Hellenros

Hejsan,
    Jag har inte fått barn än , men får nu i början/mitten av juni. Jag gillar också att powerwalka så det vore kul med nytt sällskap.

Hör av dig!

/Terese, Karlbergsvägen

Svar på tråden Sökes - rastlösa hemmamammor i stockholm/vasastan!