• Amanda1991

Känner mig ensam! Mycket tänkar!

Skulle vara skönt att ha någon att byta tankar med.
    Jag tror jag håller på att bli galen eller nå, ensamheten tar död på mig. Kvällarna är värst när min dotter sover och jag bara har tid att sitta och grubbla!

Jag har en dotter på snart 3 månader och lever själv med henne sen lite mer en en månad tillbaka. Hennes pappa är här ibland och hälsar på, så ofta han kan bara de kan vara jobbigt nog när vi precis har gjort slut och flytta isär. Men är ändå glad att han kommer upp för hon blir så glad :)

Men hur får man tankarna på andra banor, jag sitter bara och grubblar känner mig väldigt ensam och övergiven (vet inte om det är rätt ord). Dagarna när hon är vaken går det bra, man har något att göra man skrattar och mår bra. Usch! Någon som känner lika? Eller ja är i samma sits?

• Svar på tråden Känner mig ensam! Mycket tänkar!
  • D Morgan

Skriv en bok

Det tar tid och kan löna sig.
  • UnderYtan

Har ni inga grupper för unga mammor där du bor?

?*¨*?.¸¸❤ 10 maj ❤¸¸.?*¨*?
  • Amanda1991
    UnderYtan skrev 2010-02-19 22:59:53 följande:
    Har ni inga grupper för unga mammor där du bor?
    Näe det finns ju tyvärr inte de. Går i någon föräldra grupp men där är alla 30+ och gifta. Och känns inte som att det riktigt ger mig så mycket!
  • Amanda1991
    D Morgan skrev 2010-02-19 22:57:45 följande:
    Skriv en bok Det tar tid och kan löna sig.
    Oj, det har jag nog inte ron till. Men tack för tipset :)
  • ninaaw

Känner igen mig. Har inte så många kompisar heller så är ofta ensam

• Johanna 87

Bjud hem kompisar, chatta, se på tv, skaffa ett nytt intresse, nej jag vet faktiskt inte men är i samma sits som du varannan vecka!

• lovegun

Jag är inte i samma situation men om du vill snacka så kan du adda min msn =)
    izzaarle@msn.com

Pratar gärna med en mamma i samma ålder som mig själv.

• MammatillAlva
    Johanna 87 skrev 2010-03-01 20:47:23 följande:
    Bjud hem kompisar, chatta, se på tv, skaffa ett nytt intresse, nej jag vet faktiskt inte men är i samma sits som du varannan vecka!
    Jag håller med dig Johanna 87, bjud hem lite vänner, chatta på olika forum och diskutera kring olika ämnen, skriv/blogga, läs en bok, se en film, träna, ta ett varmt bad med bubblor osv.

Om du mår riktigt dåligt råder jag dig till att prata med någon kurator/psykolog om dina problem. Håller tummarna för att allting löser sig.
  • badplats

Har samma sits som dig typ..

Svar på tråden Känner mig ensam! Mycket tänkar!