Har barnheten någonsin kontaktat er?
Som rubriken lyder..
när man e en ung mamma, som jag och ensamstående har de en tendens att kontakta en, har de gjort så mot er?
Som rubriken lyder..
när man e en ung mamma, som jag och ensamstående har de en tendens att kontakta en, har de gjort så mot er?
Var ung och ensamstående med mitt första. Vad är barnheten för något?? Ingen kontaktade mig iaf. Kanske har ändrats, har trots allt gått 5 år
Har du inte gjort nåt värre än o vara ung o ensamstående så kommer ingen kontakta o kontrollera dig Vad är det man ska kontrollera?
Som sagt - vad är 'barnheten'?
nej aldrig, va e de för nåt?
Ingen som har kontakt mig och jag är 18 årig ensamstående till min 2 åriga dotter.
Barnenheten, Soc.
Familjstöd tex, Barnenheten.. barnmorskor kan även rekommendera detta om man är ung eller ensamtående mamma.
Du kan inte tänka dig att det beror på något annat, än att du är ung?
Jag är ung förälder, men har aldrig blivit kontaktad av nå sånt! Och som många andra frågat, vad är det för nått?!?
Jag är i och för sig inte så vansinnigt ung, 22 år, dock ensamstående till en 2-åring. Har inte blivit kontaktad av någon.
Som någon nämnde, blir man kontaktad av soc (för jag antar att det är dem du menar) så tror jag att det ligger något mer/annat bakom. De kontaktar knappast alla unga och ensamstående föräldrar på ren rutin.
Det skulle vara en jäkla massa människor att kontakta i sånnafall. !
Min före detta ville att min dotter skulle omhändertas från mig då jag inte ville göra abort. Han gick till soc och anmälde mig, då kontaktade dom mig. Blev inte så mycket av det eftersom jag inte vanvårdar mitt barn.
Kan det vara något liknande för dig??? Någon sorts hämdaktion???
Jag har aldrig blivit kontaktad. Var ensamstående med dottern tills att hon var 2,5år.
Däremot så har jag hört att på en del ställen så blir tydligen unga föräldrar automatiskt kontaktade av soc?
Det måste ha funnits andra orsaker.. Hoppas det i alla fall, jag skulle blivit sjukt kränkt om de hade kontaktat mig när jag fick min son bara för att jag var ung?! :S Kanske MVC som har anmält eller något liknande..