När packade ni bb-väskan?
Jag går in i vecka 29 på tisdag och än är det ju ett bra tag förhoppningsvis tills man ska ta bb-väskan i handen och åka in men jag undrar när ni packade er väska så den var i princip klar?
Jag går in i vecka 29 på tisdag och än är det ju ett bra tag förhoppningsvis tills man ska ta bb-väskan i handen och åka in men jag undrar när ni packade er väska så den var i princip klar?
Jag är i vecka 33+1 och har inte packat ännu men hoppas ta tag i det snart :)
Jag går in i vecka 35 imorgon och har inte packat någon väska. Förstår inte vad som kan vara så bråttom att man inte hinner packa ner några saker i en väska? Och hinner man inte så behöver man säkert inte alla grejer ändå.
Jag packade efter jag fick min första värk;) Men ja..kanske till BF dagen är bra och ha allt färdigt:) Speciellt om man har långt till BB! Vi hade bara 5 minuters körväg så det var ingen panik för våran del om väskan hade stannat hemma! Hade hunnit hämta den senare!
Barn 1:
I vecka 32+3, mitt i natten, medan jag väntade på att maken skulle komma hem, eftersom jag hade haft tidig vattenavgång.
Barn 2:
Den blev aldrig packad. Blev inlagd i vecka 33+0 i samband med ett besök på spec-MVC, eftersom blodtrycket var för högt. 2,5 vecka senare gjordes ett halvakut kejsarsnitt.
Ett par tre veckor innan.
Inte bara för att man inte skulle hinna packa den sen, utan som ett sätt att förbereda sig på vad som ska komma. Mysigt att se väskan stå packad och bara vänta på det som ska ske..