Har Du gjort en äggdonation och...
...möjligtvis och råkat ut för samma dilemma som jag? Jag genomförde en äggdonation den 28 jan (2010) och jag tog ett hcg test i början på veckan som låg en bit ovanför 60 och sen 2 dgr senare låg den ngt under det tidigare värdet. Jag har gjort flera gravtest hemmavid som säger att jag är gravid men det är dessa blödningar som jag har som jag är väldigt orolig för..! Jag äter en hel del hormoner o även kortison o jag har hört att man faktiskt kan ha mens el blödningar trots att man är gravid...kan Du ngt om detta el varit med om liknande? Tacksam för svar och jag respekterar till fullo om Du vill vara väldigt diskret. K Violina
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-13 13:24
Jag undrar om jag får ställa en personlig fråga, självklart behöver du inte svara på den om du inte vill. Du nämnde att du själv haft ett avstannande av hcg..hur såg det ut? Var det några dagars mellanrum el kanske tom en vecka? Fick du missfall, hur tidigt var det i så fall och framför allt hur såg det ut? Jag menar, blödde du under en dag el l och sen var allt över? Som sagt var - jag respekterar till fullo om du avböjer att svara, kanske är mina frågor alltför personliga. Mvh, Violina "som vägrar att ge upp, inte idag, inte igår och framför allt inte imorgon heller" Jag vill också lägga till att så länge graviditetstesterna visar att jag är gravid, så vill jag inte tro något annat - ÄN så länge...vi får se hur allt utvecklar sig. Förresten är det någon som vet vid ett ev missfall - hur fort försvinnner hcg-värdet ur blodet?
"Glädje är att se livet genom en solstråle" (okänd)
/ViolinaJag undrar om jag får ställa en personlig fråga, självklart behöver du inte svara på den om du inte vill. Du nämnde att du själv haft ett avstannande av hcg..hur såg det ut? Var det några dagars mellanrum el kanske tom en vecka? Fick du missfall, hur tidigt var det i så fall och framför allt hur såg det ut? Jag menar, blödde du under en dag el l och sen var allt över? Som sagt var - jag respekterar till fullo om du avböjer att svara, kanske är mina frågor alltför personliga. Mvh, Violina "som vägrar att ge upp, inte idag, inte igår och framför allt inte imorgon heller" Jag vill också lägga till att så länge graviditetstesterna visar att jag är gravid, så vill jag inte tro något annat - ÄN så länge...vi får se hur allt utvecklar sig. Förresten är det någon som vet vid ett ev missfall - hur fort försvinnner hcg-värdet ur blodet?
/ViolinaJag undrar om jag får ställa en personlig fråga, självklart behöver du inte svara på den om du inte vill. Du nämnde att du själv haft ett avstannande av hcg..hur såg det ut? Var det några dagars mellanrum el kanske tom en vecka? Fick du missfall, hur tidigt var det i så fall och framför allt hur såg det ut? Jag menar, blödde du under en dag el l och sen var allt över? Som sagt var - jag respekterar till fullo om du avböjer att svara, kanske är mina frågor alltför personliga. Mvh, Violina "som vägrar att ge upp, inte idag, inte igår och framför allt inte imorgon heller" Jag vill också lägga till att så länge graviditetstesterna visar att jag är gravid, så vill jag inte tro något annat - ÄN så länge...vi får se hur allt utvecklar sig. Förresten är det någon som vet vid ett ev missfall - hur fort försvinnner hcg-värdet ur blodet?
/Violina
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-13 13:26
Ojdå, kopiera o lägg till var väldigt effektivt....3 ggr samma text är som sagt var 2 ggr för mycket..ha översseende, teknikens under o allt det där..