är så rädd att det ska hända igen eller något värre
längtar något enormt efter maj! men samtidigt ser jag fram emot förlossningen med fasa, med tanke på att elias nästan dog då =/ ingen hade någon förklaring till varför elias kom ut livlös förlossningen såg bra ut tills dess att dom tog blodprov på honom i magen och insåg att det inte var så bra med honom, han hade inte visat några tecken på att vara dålig på ctg kurvan och förlossningen var inte överdrivet lång tog bara 11 timmar från det att barden åkte ut tills han var ute. så jag är så extremt rädd att detta ska hända igen, men samtidigt har jag inte haft i närheten av komplikationer i denna graviditet som med elias, jag har rentav mått bra med lite halsbränna och foglossningar men inte alls i närheten av dem jag hade med elias! jag vill inte snittas är minst lika rädd för ett snitt dock har jag sagt det att om det blir så som förra gången att dom tar blodprov och värdet är dåligt så ska dom snitta mig istället för att ta sugklocka och hänga på magen.
själva förlossningen i sig var inte hemsk bara det faktum att elias var livlös när han kom ut och utan anledning.