• hemligmamma

Tar problemen aldrig slut?

Nu börjar jag tröttna, kroppen skriker efter ledighet och jag orkar snart inte mer.

2:a missfallet på raken har nu pågått i över 1 månad. Först missfall här hemma, sedan kraftiga blödningar, inlagd. Provade cytotek för kvarvarande rester. Funkade inte.
    Rester fortfarande kvar efter 3 veckor, blöder fortfarande.... Nytt försök med tabletter, funkar inte nu heller,ökad blödning.

Återbesök, beslutar om akut skrapning pga mycket rester kvar. Mer än vad de först trodde.... Skrapning och då sa doktorn att det var mer rester kvar än vad han hade fått uppgift om.... Ökad blödning igen.

Tillbaka till sjukhuset idag, akut idag pga smärtor- infektion på G. Till råga på allt fnns det fortfarande rester kvar! Ska äta 2 sorters pecinilin i kombinationi 10 dgr och återbesök på fredag.

Vad mer kan gå fel? Jag orkar inte mer. Alla dessa jobbiga besök hos alla dessa gynekologer, all frånvaro från jobbet... allt man inte hinner göra. Det förlorade barnet jag födde här hemma? Det finns väl inte så många saker till som kan gå snett eller`

Ni som varit med om liknande- har ni blivig gravida sedan?

• Svar på tråden Tar problemen aldrig slut?
  • fröken

Precis sådär var det med mitt mf i höstas, kunde inte ha varit mer lika!
    Hoppas nu inget mer går galet för dig, själv fick jag en allergisk reaktion mot en av antibiotikasorterna. Men det var en världslig sak jämfört med det andra eländet!

Jag lyckades efter 4 månader att bli gravid igen, men nu visar det sig att det nog är ma, och ev. blir det skrapning nästa vecka.

Hoppas allt löser sig för dig!

Svar på tråden Tar problemen aldrig slut?