Nu har vi ändrat. Vi gjorde det i veckan.. och sonen kom idag. Han visste att vi hade en överaskning till han när han kommer nästa gång.
Vi gjorde inte mycket. Möblerade om, så sängen inte längre står i hörnet så han ser oss hela tiden. Och sen köpte vi en affisch och en flagga med favorit hockey laget. Och så gjort jag en lampa, eller gjort och gjort. Jag hade en gammal lampa som jag målade om och satte på hockeylagets emblem. Det blev jätte snyggt. Detta var då den nya sänglampan. Det blev jätte snyggt.
Och som jag tänkte. (men hoppades undvika) Det blev kaos.. 3dje världskriget.
Non stop skrik i en halvtimme, sen blev det mindre och mindre. Nu är han lugn.
De leker där inne. Men tror de kommer starta om igen faktiskt. Det låter lite tvingat och konstgjort...
Allt är ju så klart fel. Varenda sak ska tillbaka. Mattorna är JÄTTE fula. (jag VET att han tycker om dem, vi var och såg på dem för länge sen och då var det fina, nu är de så klar det fulaste i världen) Jasi... jag tror det går över. Och hoppas innerligt att min sambo inte gått med på att ställa tillbaka nånting. Jag vet ju inte vad som sagts där inne för att lugna ner han. Jag tror iaf det är viktigt att stå fast. För det är inte hela världen. Han klarar av att vi har flyttat sängen och skrivbordet!
Han måste bara vänja sig. Det kan ta några dagar. Vi får väl se hur det går ikväll.
OM han fortfarande vill flytta till mamma och aldrig mer komma tillbaka.
Suck
Ibland känns det bara så tungt. Man vill kunna göra sådana här saker utan världskrig. Jag möblerade om jämt i mitt rum som liten.
Ja jag vet inte.. han är tokspeedad hör jag. Just nu känner jag för att fara till mina föräldrar och ta en paus och komma tillbaka när han vant sig.
Det går ju inte men.. det vore skönt.