Hur jobbigt hade Era barn med sina KINDTÄNDER???
Har 3 barn varav en sladdis som nu hunnit bli 14 månader. Kruxet är att man totalt glömt allt när mna har mer än 10 år mellan barn nr: 2 och 3. Därav mina frågor...
Han har haft det lite tufft med att få tänder, han har haft oförklarlig feber och så har man hittat en ny tand efter någon dag.
Nu började allt med diarré under en och en halv dag, igår och idag har han haft feber, ca 38,5 hela tiden. Han äter ok om man daltar lite, han dricker oxå bra. MEN, han är så ledsen hela tiden, han gråter lite och vill absolut inte vara själv. Känner man i munnen så känner jag att 3 av dom tittar fram litegrand, 1 är på väg att bryta upp när som helst. Jag har kollat om det kanske kan vara nåt annat. Tryckt på öronen och sånt men han reagerar inte alls på det.
Kan det vara såhär jäkligt att få tänder???? Feber, otröstlig och inte alls sig själv. Hur har era barn reagerat??
Minns inte att de andra 2 hade det såhär jobbigt... men det är klart, han har en annan pappa och reaktionen kan vara annorlunda bara därför.