• mamma hampus

80-talets föräldragrupp

Här kan vi alla som är födda på 80-talet prata om allt som händer kring våra barn.Det spelar ingen roll hur många barn,kön,ensam eller sambo och vart du bor.

Skulle bara vara kul och ha några man kan prata med allt om...stötta varandra,när det gäller våra barn eller arbetslösheten m.m

Jag är själv en mamma på 25 år (1985) som bor tillsammans med min 7 åriga son Hampus vi har bott själva sedan han skulle bli 7 månader gammal.

Jag är arbetslös men jag söker jobb hela tiden,just nu på dagarna så gör jag praktik från arbetsförmedlingen skall vara ute i 3 månader.

Frågor skriv bara..

skulle vara kul om det kunde bli några fler trådar...som sagt här kan vi prata om allt kring det mesta

ha det

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-08 00:28
    www.familjeliv.se/Forum-3-43/m51232939.html för vi som e ensamstående
  • Svar på tråden 80-talets föräldragrupp
  • Juhanna

Hänger väl på här då. Heter Johanna är 21 (född 1988) har två flickor, Svea -07 och Majken -09. Är för tillfället föräldraledig och kommer vara det ett tag till iaf.

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • mammatillpojkar

Hej Hej!!
    Jag heter Frida (född 83) och är mamma till två helt underbara pojkar, Nicolas-05 och Dante-08. Vi bor tillsammans med barnens pappa.
    Jag läser till undersköterska och blir färdig i december, jobbar även lite extra på ett äldreboende.

• mamma hampus

välkomna tjejer..

Gulligt att ni har 2 barn båda två,hur stort har ni när ni är 4 i familjen,vi bor i en trea på 74 kvm.

Tipsa gärna mer föräldrar till tråden

• Juhanna

Vi bor i en trea på 75 kvm. Just nu sover ju lilla tjejen inne hos oss men tanken är väl att dem ska dela rum när hon blir lite större.

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • Minli

Hejsan!
    Jag är en mamma född -87 som fick en liten tjej -09. Tvåan kommer i september om allt går bra Är gift, men har nästan levt som ensamstående sedan dottern föddes då mannen först är på jobb på dagarna och sedan bygger på vårt hus på kvällarna. Vi flyttar om ca 1 månad och då ska det bli skönt med lite mera hjälp här hemma...

• BaraLillaIda

Hej hej. Jag hete Ida och är född 88. Jag har en liten Tös på 2 år (2007) som heter Lexie. Vi bor tillsammans med hennes pappa :)

• stinamaria

Hej! Jag heter Maria och är född 89. Tillsammans med min pojkvän Anton har jag sonen Dante född 06 och väntar nummer två i slutet på augusti nu i år.

• stinamaria
    mamma hampus skrev 2010-02-01 22:10:51 följande:
    välkomna tjejer.. Gulligt att ni har 2 barn båda två,hur stort har ni när ni är 4 i familjen,vi bor i en trea på 74 kvm. Tipsa gärna mer föräldrar till tråden
    Haha, vi bor i en tvåa på 53 kvm och kommer antagligen göra det ett tag med två barn. Vi fick erbjudande om en trea för ett par veckorsen men den ligger i "fel" område. Vi bor hellre trångt och får bo kvar här =)
  • Fannyy

Hej jag heter Sofie och är född 85 har två barn födda 05 och 08 och är för tillfället arbetslös

Svar på tråden 80-talets föräldragrupp