• ärtan nr2

brev till försäkringskassan utan frimärke...

Hej, undrar om det är någon som vet om hur det blir med brev som saknar frimärke som skickas till försäkringskassan?
    jag glömde nämligen sätta på frimärke på mina två kuvert idag som jag skickade till försäkringskassan. så jag funderar på om de tar emot brevet ändå så kanske man får betala sen eller nåt...?

tacksam för svar

• Svar på tråden brev till försäkringskassan utan frimärke...
  • Jezamine
    ärtan nr2 skrev 2010-01-30 14:01:12 följande:
    Hej, undrar om det är någon som vet om hur det blir med brev som saknar frimärke som skickas till försäkringskassan?jag glömde nämligen sätta på frimärke på mina två kuvert idag som jag skickade till försäkringskassan. så jag funderar på om de tar emot brevet ändå så kanske man får betala sen eller nåt...?tacksam för svar
    Frågan är hur posten gör? Det kanske aldrig kommer så långt som till FK?
  • Fru N07

De blir inte utlösta.

Det står på kuvertet. OBS glöm inte frimärke, vi löser inte ut ofrankerat.

(¯`°?.¸♥Hampus 060306, Rasmus 070410 & Oliwer 090330♥¸.?°´¯)
  • Jezamine
    ärtan nr2 skrev 2010-01-30 14:04:06 följande:
    vad händer då tro?...
    Ja ditt brev blir aldrig läst.
  • Fru N07
    ärtan nr2 skrev 2010-01-30 14:04:06 följande:
    vad händer då tro?...
    Skrev du din avs på baksidan?
    Isåfall borde du få tillbaka dem.
    (¯`°?.¸♥Hampus 060306, Rasmus 070410 & Oliwer 090330♥¸.?°´¯)
  • Marma
    Chadow skrev 2010-01-30 14:05:40 följande:
    Skrev du din avs på baksidan?Isåfall borde du få tillbaka dem.
    det ska maninte räkna med. jag har skickat utan frimärke nån gång o de fick de inte o jag fick inte tillbaka det....vad jag fattar så har posten slutat kolla avsändare.
  • piggelinis

Jag glömde oxå en gång. Då fick jag en faktura hem från posten efteråt. På 35 spänn!! 5 kr för portot och 30 kr faktureringsavgift. Men brevet kom fram, och det var ju huvudsaken. Fick ju skylla mig själv när jag hade glömt. :)

Svar på tråden brev till försäkringskassan utan frimärke...