• Svar på tråden Bildspel om vår son född v 32+0
  • Systermalin

Hej Linda!
    Blir verkligen rörd när jag ser filmen- vilken fantastiskt fin liten gosse! Och vilken kämpe du är! Fick själv tvillingar i v. 32+1 och vet hur tufft det är med prematurbarn. Kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara att dessutom kämpa mot cancer. Jag önskar dig och din familj allt väl. Ska be för er och skicka en massa positiv energi! Kämpa på och njut av varje dag! Ta vara på varandra!
    Kram!

• dna rna

Underbar film! Lycka till med allt!

• Systermalin

Ja, verkligen en härlig film! Vilken fin låt, vad heter den och var kan man hitta den? Ska snart ha dop för mina små gossar och letar musik...

• lille08
    Systermalin skrev 2010-02-03 16:51:15 följande:
    Ja, verkligen en härlig film! Vilken fin låt, vad heter den och var kan man hitta den? Ska snart ha dop för mina små gossar och letar musik...
    Musiken kommer från skivan "kärlekssånger till ett barn"... nu har tyvärr ljudet försvunnit här i min dator så jag minns inte riktigt vilka två låtar det är med i bildspelet... kan försöka kolla upp det i morgon om du vill...
  • lille08

Tesan L: Ja, tänk vad små de var... hur stor är Felicia nu? Vi var på bvc idag och Erik väger nu 4260 g och är 53 cm lång...

Jodå, det går väl lite upp och ner med mig. Har fått min tredje cellgiftsbehandling och det är riktigt jobbigt emellanåt. Men jag hoppas att jag ska ta mig igenom allt detta och en dag bli frisk! Får kämpa en dag i taget!

• Mamma Tes
    lille08 skrev 2010-02-11 00:21:55 följande:
    Tesan L: Ja, tänk vad små de var... hur stor är Felicia nu? Vi var på bvc idag och Erik väger nu 4260 g och är 53 cm lång... Jodå, det går väl lite upp och ner med mig. Har fått min tredje cellgiftsbehandling och det är riktigt jobbigt emellanåt. Men jag hoppas att jag ska ta mig igenom allt detta och en dag bli frisk! Får kämpa en dag i taget!
    Vi var också på bvc idag och Felicia vägde 4280g och är 52,5 cm lång. Rättt jämt du

Kämpa på och ge dig F-N på att du ska bli frisk!!!
  • Millies

Åh så fin film! Så fin bebis! Vi har också en Erik och han föddes i v 28+5 för snart två år sedan. Det drar upp många minnen att se din film: sondmatningen, sitta känguru. Vi låg inne i drygt fem veckor som kändes som en evighet. I december förra året blev vi helt utskrivna från Neo och allt ser så bra ut för vår kille.
    Lycka till med er familj!

• Cincy

Otroligt rörande. Får gå och snyta mig nu. :)

• Dullan 79

JÄTTEFIN FILM!!! Satt och grinade o ammade min son född i v. 33+6 nu 2½ månad samtitigt väldigt mycke minnen och känslor !!

Svar på tråden Bildspel om vår son född v 32+0