• Mumselumsan

Någon som testat Neu Lash???

Undrar om det någon som testat Neu Lash? Har läst om det och kolla runt på nätet och de som använt det tycks ha fått effekt.

• Svar på tråden Någon som testat Neu Lash???
  • Hannah76

Kompisar har testat och fått bra reslutat. Men det försvinner när man slutar med produkten.

• Mumselumsan

Ok...Har också hört att det försvinner när man slutar...Märkligt egentligen tycker jag, jag menar det resultat man uppnått borde väl ändå stannar kvar. Vad händer med ögonfransarna då om man uppnår schyst längd och sen slutar, går de av el...Hmm.... Kan förstå att färg och fyllighet mattas med tiden om man slutar då ögonfransarna inte längre får näring men längden borde ju inte påverkas... Kanske jag som är ute och cyklar i hur jag tänker

• nadja84
    Mumselumsan skrev 2010-01-27 09:54:55 följande:
    Ok...Har också hört att det försvinner när man slutar...Märkligt egentligen tycker jag, jag menar det resultat man uppnått borde väl ändå stannar kvar. Vad händer med ögonfransarna då om man uppnår schyst längd och sen slutar, går de av el...Hmm.... Kan förstå att färg och fyllighet mattas med tiden om man slutar då ögonfransarna inte längre får näring men längden borde ju inte påverkas... Kanske jag som är ute och cyklar i hur jag tänker
    Du är ute och cyklar

Ögonfransar tappas och ut växer nya så därför hjälper det bara så länge du använder produkten.
  • Livia 80

Hej!

Jag har precis köpt en och ska börja idag.

Man ska använda den  i 30 dagar sen räcker det med varannan dag månad 2 sen för att behålla längden och styrkan så några dagar i veckan.

Om man slutar så växer dina "normala! ögonfransar ut igen. Man byter ju ögonfransar ca var 6 vecka...

• straw2008

Hur har det gått? Märkt någon skillnad du som började 27 jan ?

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • mad01

Jag tyckte det lät mycket spännande och har nu provat i 30 dagar, utan någon som helst förändring. De har varit bra på att marknadsföra sig med en massa bloggare som får gratis prover. Skit enligt min mening. Tyvärr!

• Emma 78

Jag vill inte låta som någon säljare, men Neulash har verkligen hjälpt mig enormt!!!
    Tidigare använde jag mig av lösögonfransar till fest, men nu får jag frågan även om jag inte har det!!!

ALLA i min omgivning har märkt att jag fått längre fransar men jag har dolt min metod utifrån att det käns väldigt slösaktigt att ha köpt något dyrligt. Mamma, som ofta träffar mig, har sagt "Snart får du börja klippa fransarna, de slår ju i ögonlocken". En annan vän som jag träffar med några veckors mellanrum sa till mig "Har du köpt en fransförlängning?" men det hade jag ju inte. Det är ju Neulash!!!

Jag har nu använt Neulash i drygt två månader och därför övergått till att aplicera det varannan dag. Det jag har konstaterat efter användande av produkten är följande;
    1. Man FÅR längre fransar, men resultatet är säkert individuellt
    2 Jag fick effekt efter bara två veckor
    3 Många som använt Neulash klagar på att de får en röd eyeliner. Det har inte jag upplevt men däremot har allt hår i ögonområdet växt till...håret i innre ögonvrån men även under ögat. De är svarta och kraftiga, som ögonhår. Underligt!
    4 De undre fransarna blir inte så påtagligt mycket längre än de övre vilken är konstigt. Kortare livscykel?
    5 Mina fransar blir vackert böjda av Neulash, till skillnad från många andra fransnäringar som finns på marknaden som gör fransarna längre men helt raka. De är så böjda att jag till och med måste måla dem ovanifrån för att de inte ska vara så "uppstudsiga"
    Mvh Emma

• caulsen

Neulash är väl förbjudet??? Ja läste att dem åkte dit hos läkemedelsverket för att ha ögonmedicin i sina produkter, läkemedelsverket rekommenderare andra produkter b.la ilash som ja köpte och funkade bra. Lästa att folk hade fått problem med ögonen av neulash, så vågade inte testa det! 

Svar på tråden Någon som testat Neu Lash???