amn skrev 2010-01-26 04:38:43 följande:
Hej, vi har en dotter född våren 2006 (ÄD Tammerfors) och fick ägg till frysen.Redan i oktober samma år gjorde vi FET och resultatet blev sonen född försommaren 2007. Vi resonerade som så att vi kör igen på i ett tidigt stadium eftersom min kropp "minns" graviditeten och det fastnar kanske lättare då???Sen beror det på hur länge man ammar förståss och när mensen kommer tillbaka.Amningen med dotter upphörde efter 2 månader medan pojken ammades i 1,5 år.För oss föll allt på plats plötsligt - vi är så tacksamma och lyckliga.Det är en fröjd att se dem gå in på dagis hand i hand och vi saknar dom ända tills vi ska hämta dom igen.amn
Tack för svar & din positiva berättelse! Vilken jackpot!!
sodkt skrev 2010-01-26 06:00:53 följande:
amn, tack för dina rader, det ger ju hopp till oss andra! Jag går också på AVA Tammerfors, som är en bra klinik. Har gjort 1 ÄD och 1 FET, hoppas nu på FET nr 2.Låter så enkelt när du skriver,,,, och vilken lycka att se dessa två syskon gå hand i hand till dagis! Vore fantastiskt att uppleva detta du skriver om!Jag träffade en finsk kvinna på AVA Tammerfors, som gjorde hennes första FET, de hade fått en son på sitt ET och hoppades nu få ett syskon, de hade ett antal embryon kvar i frysen. Ha de gott!
Varmt lycka till! Hoppas du får din efterlängtade lilla.