Magda73 skrev 2010-01-21 21:00:08 följande:
Jag kom hem med en straxt under 2 kg och jag använde storlek 50. Bara benen och armarna "säras" så att babyn får plats i bilstolen så ordnar det sig! Sedan ligger de ju mest i sjal eller vagn. Storlek 50 är ju billigare än "prematurkläderna", iallafall de jag kikade på då det begav sig för oss. Så jag rekommenderar som viseversa storlek 50. Annonsera här på
Fl under köp- och sälj eller kolla Tradera. Även de små växer snabbt så köp hellre för stort så slipper du köpa fler overaller. Är mitt tips iallafall. Sedan får du givetvis göra vad du vill med dina pengar Och du. Grattis till hemgång! Antar att er resa varit lika vidrig som för många av oss andra. Prematurbarn kan vara...påfrestande Och du vågade dig på tre :-O
Ja än är vi inte på väg hem men om ca 2-3v så är vi nog hemma på permis, men min lillskrutta växer ganska långsamt så därför ville jag helst hitta nått i stl 44 men i värsta fall får stl50 gå, såna overaller har jag ju kvar sen dom äldre tjejerna.
Ja du jag vågade mej på ett sista försök och även denna gången hamnade jag på neo..
Men nu har jag varit där tillräckligt så nu har jag bestämt att det blir inga fler barn, varken vågar eller orkar