Hjälp, jag behöver tips på den bästa familjerättsadvokaten i Malmö
Jag två barn med en psykopat och kommer att behöva ett ombud. Någon som har ett tips på en bra advokat i Malmö?
Jag två barn med en psykopat och kommer att behöva ett ombud. Någon som har ett tips på en bra advokat i Malmö?
jag har precis vunnit en vårdnadstvist och min advokat va suverän. hon heter ulrika herstedt och finns på (allmäna advokatbyrån AB) i malmö, precis brevid tingsrätten. hoppas det går lika bra för dig o lycka till :)
Advokat Peter Zeijersborger är sylvass - sååååå mäktig känsla när vi var i rätten. Jag fick ensam vårdnad. Lycka till!
Advokat Marie Petersson är mycket duktig.
Hon har en hemsida www.advokatpetersson.se
Du ska anlita advokat Peter Zeijersborger - han är riktigt vass och står 100% på din sida. Jag har fått vårdnaden om min två barn efter en väldigt jobbig tvist. Tryggt!
Hon är värdelös. En ung advokat som inte har sqå mycket klienter.
Advokat Marie Petersson är mycket duktig.
Hon har en hemsida www.advokatpetersson.se
Hej, ni som vunnit era vårdnadstvister kan ni snälla snälla inte berätta eller ge några tips om hur? Alltså om man har barn med en olämplig pappa men han lyckas lura alla omkring sig att han är ansvarstagande.. hur gör man? Hjälp och tips! Vill inte att min dotter på 3,5 år ska råka ut för något pga att hans oansvariga beteende.
Alla tips är ovärderliga!