• hejpa

imorgon blir de 2 år..

Imorgon fyller mina mirakel två år. TVÅ ÅR!
    Helt galet vad fort tiden har gått ändå.
    Svårt att förstå nu hur det var i början. De kom i v.26+2
    Elvis vägde 924g och var 35cm lång och Albin vägde 774g och var 34,5cm lång.
    Vi har haft en otrolig tur, allt har gått jättebra och det påminner jag mig om varje gång tålamodet tryter ;) Det är två vildbattingar vi fått!

Kommer nog bli lite sentimental imorgon.
    Vet inte vad jag ville med det här inlägget men en stor kram till alla er preemieföräldrar där ute! Vi har fått mirakel <3

• Svar på tråden imorgon blir de 2 år..
  • Sencha

Grattis till vildingarna

0401 & 0807
  • Emmy K

Grattis från en annan prematurmamma till två-åriga tvillingar (v23+5, 3 dec 2007).

Det är som du säger, ibland får man stanna upp och fundera över vad som egentligen är viktigt. En insikt man får när man genomgår stora kriser i livet.

• hejpa

tack ska ni ha :)

håller verkligen med dig Emmy K. ibland är det ju så lätt att glömma också..

• lugna gatan

Grattis i efterskott!
    Visst är det häftigt att stanna upp ibland och bara titta på hur stora ens små bebisar blivit! Mina är 1½ korr om en månad och jag kan ibland slås av beundran över vilka starka individer de växt upp till .

• hejpa
    lugna gatan skrev 2010-01-22 15:37:33 följande:
    Grattis i efterskott!Visst är det häftigt att stanna upp ibland och bara titta på hur stora ens små bebisar blivit! Mina är 1½ korr om en månad och jag kan ibland slås av beundran över vilka starka individer de växt upp till .
    jaa, det är helt fantastiskt. nu känns hela neo-tiden bara som ett svagt minne, det är svårt att fatta att man faktiskt varit där och att de har varit så himla små..
Svar på tråden imorgon blir de 2 år..