• Downpour

Vad köpa till farmor, 70 års kalas??

Herregud.. min farmor fyller snart 70 år.. det är jämnt!! Vad kan man köpa?

Pris är inte så viktigt, viktigare med något bra.. gärna personligt.

Tips tack!! =)

• Svar på tråden Vad köpa till farmor, 70 års kalas??
  • lokisse

vad tycker farmor om?
    skulle farmor kanske upskata en resa med hela familjen? alla barnbarn och barn och kanske barnbarnsbarn gjör nagot spännande i hop man kan tex bo pa vandrar hem och se nagon spänande stad 

Difficile est saturam non scribere
  • Downpour

Det skulle nog uppskattas men det är tyvärr lite utanför min plånbok :(

• Kjell2

Jag är inne på samma spår som lokisse. Dvs inga saker utan någon form av aktivitet, helst med släkten.

När mina morföräldrar var i den ålderna hade de prylar i överflöd. Däremot upskattade de om något barnbarn bjöd dem på fika eller middag t ex.

Andra förslag:
    Utflykt till museum
    Picknic
    Konsert
    Restaurangbesök

• lokisse
    Downpour skrev 2010-01-18 15:24:23 följande:
    Det skulle nog uppskattas men det är tyvärr lite utanför min plånbok :(
    jag menar självklart inte att du ska bjuda pa hela kalaset! utan man gar i hop och var och en betalar sin del av resan och sedan delar man pa farmors del
    Difficile est saturam non scribere
  • tessepesse

en stor korg med godsaker? vin ost choklad pastej kex frukt osv, finns företag som knåpar, o så finns de kaffe o te korgar me tillbehöv mycket uppskattat

ja förstorade ett familjekort på hela familjen till min mamma när hon fyllde 40 på canavas... de var väldigt uppskattat

en upplevelse ihop med dig? kaffe/choklad/vinprovning

ett presentkort på en god middag ute med dig?

en box från lusch!?!?

• Downpour
    tessepesse skrev 2010-01-18 15:28:55 följande:
    en stor korg med godsaker? vin ost choklad pastej kex frukt osv, finns företag som knåpar, o så finns de kaffe o te korgar me tillbehöv mycket uppskattatja förstorade ett familjekort på hela familjen till min mamma när hon fyllde 40 på canavas... de var väldigt uppskattaten upplevelse ihop med dig? kaffe/choklad/vinprovningett presentkort på en god middag ute med dig?en box från lusch!?!?
    Åh vad smart!! Tack!! :D
Svar på tråden Vad köpa till farmor, 70 års kalas??