• nyfikengrön

Gå ned i vikt med bantningspiller?

Jag är lite nyfiken på att höra ifall det är någon som har provat något av alla dessa bantningspiller som finns? ( HOPE, One Week, Chillli burn osv). Finns ju huuur många som helst. Har det fungerat på någon? Jag vet att jag kommer få svar som " det finns inga genvägar, man måste äta rätt och motionera för att gå ner i vikt", men min fråga är om någon har gått ner i vikt ENBART genom att äta preparatet?

• Svar på tråden Gå ned i vikt med bantningspiller?
  • Jesster

Sådana piller innehåller typ bara kryddor så jag har svårt att tro att någon har gått ner genom att äta som vanligt och äta något av dessa piller. Men tron kan försätta berg så det finns säkert några som har det

Däremot så finns det piller på Apoteket som jag tror mer på som Alli och Liposinol men det är dyrt.

Den som söker han finner - www.google.se
  • nyfikengrön
    Jesster skrev 2010-01-18 09:37:54 följande:
    Sådana piller innehåller typ bara kryddor så jag har svårt att tro att någon har gått ner genom att äta som vanligt och äta något av dessa piller. Men tron kan försätta berg så det finns säkert några som har det Däremot så finns det piller på Apoteket som jag tror mer på som Alli och Liposinol men det är dyrt.
    har sett ett piller hos apoteket som heter Glucosanol som ska vara aptitdämpande och därav hjälpa en att gå ned i vikt. Kan DET vara nåt tro?? I övrigt så slåss ju de olika fabrikanterna om att få sälja just sitt piller så att säga men intressant och höra om någon lyckats gå ned med hjälp av några piller.
  • annroll

Jag har testat tight extrem eller ngt i den stilen från gymgrossisten, och de är bra. jag gick ner ett kilo i veckan, men då gick jag till jobbet, ca 4 km eller ngt nästan varje dag. 

Men jag anser att de funkade för mig. Men tror de är olika oxå.. 
    Lycka till!
  • Jesster
    nyfikengrön skrev 2010-01-18 13:18:09 följande:
    har sett ett piller hos apoteket som heter Glucosanol som ska vara aptitdämpande och därav hjälpa en att gå ned i vikt. Kan DET vara nåt tro?? I övrigt så slåss ju de olika fabrikanterna om att få sälja just sitt piller så att säga men intressant och höra om någon lyckats gå ned med hjälp av några piller.
    Ja, det är mycket möjligt! Men då borde fibertabletter som sväller i magen funka lika bra. Jag önskar verkligen att det fanns något mirakelpiller
    Den som söker han finner - www.google.se
  • nyfikengrön
    annroll skrev 2010-01-18 13:20:06 följande:
    Jag har testat tight extrem eller ngt i den stilen från gymgrossisten, och de är bra. jag gick ner ett kilo i veckan, men då gick jag till jobbet, ca 4 km eller ngt nästan varje dag.  Men jag anser att de funkade för mig. Men tror de är olika oxå..  Lycka till!
    Om du gick till jobbet varje dag på 4 km så kan det ju mkt väl vara DET som orskade din viktnedgång också! och att du hade minskat så utan tabletter också.
    Kan ju alltid vara bra med lite hjälp på traven om det är något som faktiskt KAN fungera.
  • mier

Jag har testat One week och det fungerar inte för mig...
    Gick inte ner i vikt

Svar på tråden Gå ned i vikt med bantningspiller?