• PriceLess

Mamma lediga i LUND?

Hej hej !

Nu är vår dotter 3 veckor. Det skulle vara kul att lära känna lite fler mammalediga i Lund och träffa andra mammor som också ska vara hemma.

Det är lätt att man känner sig ensam, speciellt om det är första barnet som för oss och man inte har så många vänner osv som har bebisar.
    Det är inget krav på att du som skriver ska ha bebis såklart, andra är också välkomna att skriva!

Så Skriv gärna om ni känner likadant eller om ni också vill umgås. Ta en promenad med barnvagnarna. fika/prata. osv

ha d så bra

• Svar på tråden Mamma lediga i LUND?
  • Mj1983

Hejsan!

Jag bor i Saxtorp, utanför Landskrona.
    Går på BVC i Lomma. Vi hade en föräldragrupp som träffades en gång, en blev det inte mer av det

Åker gärna till Lund och tar en fika o träffar andra mammor!

Min dotter fyller 6 mån nästa vecka.

• Alki

Hej! 

Kul att se en tråd med andra mammalediga i Lund. Känner för övrigt igen mig i det du skriver PriceLess. Jag är nybliven mamma till en 2 veckors tös.
    PriceLess, hur känns det för dig att ha blivit mamma? 
    Mj1983, hur gamla brukar barnen vara när BVC sätter ihop föräldragrupper?
  • Mj1983
    Alki skrev 2010-01-18 15:08:41 följande:
    Hej!  Kul att se en tråd med andra mammalediga i Lund. Känner för övrigt igen mig i det du skriver PriceLess. Jag är nybliven mamma till en 2 veckors tös. PriceLess, hur känns det för dig att ha blivit mamma?  Mj1983, hur gamla brukar barnen vara när BVC sätter ihop föräldragrupper?
    Vi var på BVC föräldragrupp när dottern var 2,5 månad. Har aldrig blivit en andra gång.. dom la ner pga vaccineringen mot svinis, o nu har inget nåt bra svar på varför grupperna inte kommit igång igen :-/
Svar på tråden Mamma lediga i LUND?