Måste mens komma efter ÄL?
Måste mens koma efter ÄL?
Måste mens koma efter ÄL?
ingen som vet nåt?
När man har ägglossningen så ska båda strecken vara lika starka eller test strecket starkare att ha 2 streck betyder inte ägglossning utan dom måste vara minst lika starka.
Jag har alltid 2 streck och när ägglossningen ska ske så blir test strecket jätte starkt.
Bara att vänta ett par dagar och se om mensen kommer eller göra ett nytt gravtest
Teststrecket var inte jättestarkt, men dag 2 var det lika starkt om kontrollstrecket, dag 1 något svagare.
Låter ju positivt då kanske?
Har tappat matlusten en del, ingen mat lockar mig eg.
Allt känns så skumt. Längtar efter att verkligen veta.
Jag kommer inte exakt ihåg, men det var 30e eller 31a dec. Vi hade sex torsdagen, fredagen och söndagen. Kanske var det för sent?
Hur långt efter utslaget släpper ägget? Hur länge efter släppet kan det bli befruktat?
Kanske vi hade chans på torsdags-samlaget, men inte på dom andra då?
Jag testade på morgonen båda gångerna, och vi hade sex på morgnarna oxå.
Men jag undrar ändå hur det ligger till med ÄL och mens. Om jag haft ÄL, måste det då komma mens? Fast jag aldrig har spontan mens? Har ju hopp så länge jag inte fått mens.
Min gyn sade till mig att min mens borde komma den 14/1 och har den inte kommit innan den 18:e skulle jag testa då.
Men jag har såklart inte kunnat vänta, utan har ju redan testat negativt 3 ggr nu.
Det lustiga var att min gyn mätte ägget till 19 mm när jag var hos henne på måndagen den 28:e. Sen räknade hon efter när troligaste ÄL borde vara och utefter det gav hon odrinationen att vi skulle ha sex på torsdag och lördag kväll.
Jag hoppas hon hade mer rätt än ÄL-stickan, eller att jag kollat fel på nåt vis ; )
Tack. Det var det svaret jag hoppaeds (och trodde) på. Ville bara se det skrivet ; )
Så länge mensen håller sig borta håller jag hoppet uppe.
Min kille tror iaf jag är gravid. Hoppas han har rätt.