-
Den sköra tråden 17/1 kl.20.00Svensk dokumentärfilm från 2010. Idag kan ett barn födas 4 månader för tidigt och ändå räddas til livet. Dokumentären följer tre familjer och deras barn på neonatalcentrum i Lund.Även i SVT1 18/1, SVT2 21/1, SVT2 23/1 och SVT24 23/1svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&a=1842008&from=tipsa
-
Svar på tråden SVT dokumentär om Prematurer
-
Tack för tipset! Den ska absolut ses
-
Tack för tipset! Det blir till att förbereda sig på en jobbig söndagkväll. Jag började gråta bara jag såg på trailern nu.
För exakt ett år sedan var vi där i Lund med vår lille prins. Nu kryper han runt här och är vår älskade lille gangster. -
Tack för tipset!
Puffar... -
Åh tusen tack för tipset.
Vi låg inne samtidigt som den ena familjen som ska vara med i dokumentären.Det ska bli väldigt roligt att se hur det gick för dom.Fast jobbigt att se ändå , många minnen i dom lokalerna.Bra och dåliga :) -
Perfekt, den 17/1 blir min underbara prins 2mån, det ska firas!!
-
Åhh, hoppas den är bra. Och att det blir en sansad diskussion i media efteråt... Måste ses, tack för tipset!
-
Tack för tipset, ska ställa på inspelning redan nu. Kommer bli intressant, även om inga av mina troll har varit så prematur utan bara 10+5+5+5 v. för tidigt.
-
tack för tipset ! har gråtit mig igenom trailern, ska verkligen se den !
-
Ja det måste verkligen ses, lite jobbigt bara. Mycket som dras upp...jojtek skrev 2010-01-12 23:22:34 följande:Den sköra tråden 17/1 kl.20.00 Svensk dokumentärfilm från 2010. Idag kan ett barn födas 4 månader för tidigt och ändå räddas til livet. Dokumentären följer tre familjer och deras barn på neonatalcentrum i Lund. Även i SVT1 18/1, SVT2 21/1, SVT2 23/1 och SVT24 23/1 svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=122744&a=18420...
-
Jobbar på avdelningen o rekommenderar alla att se den, men ha näsdukar lätt tillgängligt för det är en väldigt gripande dokumentär och kan säga att när vi personal såg förhandsvisningen fälldes där många tårar.