• Nostalgity

Eskilstuna mammor, finns ni?

Heter Èlaine och har en son som heter Jamie, 15 månader. Nu undrar jag om det finns några unga mammor som bor i Eskilstuna? .. har inte sett någon tråd om oss =S Tänkte att det skulle vara trevligt att ses och umgås med jämngamla!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-12 11:13
    Bör förresten säga att jag är 20 år.

• Svar på tråden Eskilstuna mammor, finns ni?
  • Kristin 88

Hej du =) Jaså du har också fått barn =) Grattis.. min kom till världen den 27/1 -09 så dom är nästan lika gamla.. =) Allt bra annars då?

• MammaIna88

bor oxå i eskilstuna. Är 21 år, har en 2 årig son och är även gravid i vecka 17

• Nostalgity
    Kristin 88 skrev 2010-01-14 23:04:16 följande:
    Hej du =) Jaså du har också fått barn =) Grattis.. min kom till världen den 27/1 -09 så dom är nästan lika gamla.. =) Allt bra annars då?
     Hehe nu blir jag förvirrad, vet du vem jag är? :S joo det är bra, rastlös dock då det inte finns möe att göra =P sj?
  • Nostalgity
    MammaIna88 skrev 2010-01-15 02:27:00 följande:
     Vart i e-tuna bor du/ni? grattis till ännu en graviditet, kan vara ärlig och säga att jag är avundsjuk till tusen! Om allt hade gått som jag ville hade även jag varit i v.14 tror jag det blir? Vad gör du om dagarna?
  • Kristin 88

Hehe.. Ja jag är tillsammans med Richard Bäckstedt =) Tror du vet vem de är..
    Vi har träffats några gånger med bävern och grabbarna... =)

• Kristin 88
    MammaIna88 skrev 2010-01-15 02:27:00 följande:
    Okej =) Grattis till nästa barn =) Jag är också ganska nyinflyttat i stan, skulle vara kul att träffa några jämngammla mammor här omkring =)
  • Nostalgity
    Kristin 88 skrev 2010-01-15 20:31:55 följande:
    Hehe.. Ja jag är tillsammans med Richard Bäckstedt =) Tror du vet vem de är.. Vi har träffats några gånger med bävern och grabbarna... =)
     Har ingen aning om vem det är =) men kollade på bilder...ser väll bekant ut. Kommer knappt ihåg något från tiden med Bävern och dem hehe
Svar på tråden Eskilstuna mammor, finns ni?