Jag har själv tre barn och har vart skinskalle sedan högstadiet (orginal) när jag fick första barnet ..snart 5 år sedan så visst glodde folk och föreldrar när man klev in på dagis för att plocka upp sin son , men detta har jag alltid struntat i vill folk ha fördomar så är det upp till dom ....jag vet att jag är en bra pappa!
Jag kan tycka att det är lite roligt att man nästan kan se hur folk tänker när man knallar på stan , där står jag i matkön med min svarta bomberjacka med massa märken , min rödfärgade mohikan och förvisso inga kängor utan adidas dojor . tatueringar lite här och där .
Först tittar dom på en som man vore stans värsting , sedan när dom kliver ut står jag där med en tvilling vagn och en 5 åring i släptåg och förklarara att "det är inte lördag i dag " då höjs ögonbrynen mer ....sedan på kvällen när samma människor ska ta natt bussen till eller från krogen så kliver samma hulligan in på bussen men bomberjackan är utbytt till en uniform och värstingen ser till att dom får en behaglig och säker resa hem :) det hade dom inte räknat med