• Babymom

Ensamstående/Unga mammor i Bromma trakterna?

Hej!
    Ronja, (87a) heter jag har en son på 1 1/2 år Charlie heter han :) Bor nu i Uppsala. Har halva min släkt i Bromma. Men vänner där, speciellt mamma vänner är dte ju inte så gott om måste jag säga {#lang_emotions_undecided} har ett toppen mamma gäng här, men att lära känna fler är aldrig fel!!

Är på väg att flytta til stockholm, bromma (ulvsunda) inom kort. är 98% säker på att detta blir av, håller tummarna, det ända jag väntar på är ett godkännande om byte men enligt de jag hyr av ska det inte vara ett problem :)

Några i Bromma trakterna eller i stockholmstrakterna som finns :) ? Är själv Ensamstående, har många icke ensamstående mammor med, men kan känna att det vore skönt att känna fler i samma sits.

//Hej svejs!

Ronja & Charlie

• Svar på tråden Ensamstående/Unga mammor i Bromma trakterna?
  • Babymom
    Together90 skrev 2010-01-09 00:38:40 följande:
    Hej! Inte ensamstående men jag ska flytta till Islandstorget (bromma) snart :) Har en son på 4 månader med min sambo Daniel Kram på dig Love
    Hej! Kul :) det gör inget att du inte är ensamstående är glad för din skull, hoppas det blir blir bra med flytten :)
  • ylvan

Hej!
    Om du sedan inte har så mycket för dig på måndagar så är du välkommen till andra sidan stan!
    I Farsta har vi öppen förskola för unga föräldrar och hit kommer föräldrar från hela stan!
    Vi har öppet mellan 12-16 varje måndag och kommer ha lunch för den som behöver till billig peng!
    Vi ligger vägg i vägg med tunnelbanan så det är lätt att hitta!
    Kom och hälsa på oss!
    Ylva

Svar på tråden Ensamstående/Unga mammor i Bromma trakterna?